مرجع خبری پرسپولیس : دوران سرپرستی کاشانی درحالی به روزهای پایانی می رسد که در چینش هیات مدیره مطبوعش موفق نبوده است.


درحالی که گفته می شد سرپرست موقت پرسپولیس می کوشید تا ترکیبی 7 نفره را برای اداره پرسپولیس دور هم جمع کند و خودش در مقام رئیس مجمع تیم در این باشگاه مردمی به حضورش ادامه دهد درحالی که این بار دیگر مشکلی قانونی هم بر سر حضورش در ورزش وجود نداشته باشد اما به نظر می رسد او نتوانسته رئیس سازمان ورزش را با استدلال هایش مجاب به این تصمیم کند.

بر اساس آخرین اخبار دریافتی از سازمان ورزش ، برای حبیب کاشانی تنها حکم عضو و رئیس هیات مدیره صادر می شود تا او در کنار فرخزادی ، فریدون معینی ، علی پروین و مجید فرخزادی بر این تیم پرطرفدار نظارت کند.
این هیات مدیره 4 نفره البته برای تکمیل شدن حداقل نیاز به یک عضو دارد. عضوی که دوباره شده قرار است حسین هدایتی باشد.

 

این شایعات درحالی مطرح می شوند که کاشانی ترجیح می داد غیر از دو عضو ورزشی از چهره هایی چون پرویز سروری ، پروین احمدی نژاد در هیات مدیره پرسپولیس استفاده شود. برای عضو پنجم هم قرار بود  در ادامه سیاست استفاده از مولتی میلیاردرها برای تامین هزینه های این تیم های مردمی ، از عظیم زاده ، کلکسیونر سرشناس تابلو فرش های ابریشمی برای حضور درترکیب هیات مدیره دعوت شود تا دیگر حسین هدایتی هم جایی در هیات مدیره تیم نداشته باشد چون روشن است که هدایتی و کاشانی خیلی ارتباط گرمی را با یکدیگر ندارند.
با این وجود درحالی که طبق قرار قبلی در روز های هفته جاری ، اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس معرفی می شوند ، خبر قرار احتمال همکاری کاشانی و هدایتی در کنار یکدیگر شوکی بزرگ را به اهالی فوتبال وارد کرده است. باور همکاری این دو را عده ای این گونه توجیه می کنند که هدایتی و کاشانی در تعطیلات نوروز آشتی کرده اند ما نزدیکان به سرپرست موقت پرسپولیس این شایعه را اساسا تکذیب می کنند و می گویند کاشانی تمام تعطیلات را دور از ایران و در مسافرت های کاری مالزی و دبی بوده و این دو هیچ تماسی با یکدیگر نداشته اند. شاید اگر این ترکیب هیات مدیره ، تصمیم نهایی سعیدلو برای اداره  پرسپولیس باشد ، سرپست موقت که علی دایی را با خود به تیم سرخ پوش محبوب تهرانی آورده و توانسته اند پیروز داربی باشند به همراه سرمربی سرشناس و حالا محبوبش از این تیم جدا شوند. اگرچه این احتمال هم غیر قابل کتمان است که پرسپولیس اگر از سه بازی حساس با سایپا ، تراکتورسازی و استیل آذین نتواند 6 امتیاز بگیرد جایگاهش در جدول دوباره دستخوش تغییرات زیادی می شود و سرپرست موقت تیم در صورت رخ دادن این بحران ، چالشی بزرگ را تجربه می کند.
اتفاقی که شاید سبب شود او حتی حاضر به همکاری با هدایتی ، پروین و فرخزادی هم باشد. ترکیبی که سنخیت اعضایش از هیات مدیره ای که داریوش مصطفوی و افشین قطبی را به پرسپولیس آورد هم بیشتر است و می تواند این تیم را هر روز پر از حاشیه های ناتمام کند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)