دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد درخصوص حاشیه‌های اخیر و شایعه رابطه نامطلوبش با برانکو دیروز با ما صحبت کرد.

چطور شد كه پس از حرف و حديث‌هاي فراوان، بالاخره جماعتي را تأييد كرديد؟!
مهرداد جماعتي بازيكن ماست. اين بازيكن نزديك به يك دهه در تيم ما بوده و از اين تيم رشد كرده و براي فولاد زحمت كشيده است. ما دوست نداشتيم جماعتي را به راحتي از دست بدهيم. خوشبختانه مهرداد در اردوي تيم ما در كردان حاضر شد و تست پزشكي را نيز با موفقيت پشت‌سر گذاشت و از روز گذشته نيز نرم‌دوي‌اش را آغاز كرد تا در خدمت تيم باشد. جماعتي در برنامه من قرار دارد و ما از اين بازيكن و تجربه‌اش نهايت استفاده را خواهيم برد.

درخصوص خريدهاي فولاد سؤالاتي هست. مي‌گويند آنها در حد اين تيم كه مي‌خواهد قهرمان شود، نيستند!
از الان حرف زدن در مورد قهرماني و يا رده تيم اصلاً حرفه‌اي و منطقي نيست. ما تازه تمرينات‌مان را آغاز كرده‌ايم و تنها براساس نيازهاي تيم‌مان دست به جذب بازيكن زده‌ايم. در واقع من در حال حاضر بيشتر به فكر ساختن تيم هستم نه مسائل ديگر. از نحوه تمرينات و خريدهايمان نيز راضي هستم.

چرا مدام مي‌گويند شما با برانكو مشكل داريد؟
اين كه من با برانكو رابطه خوبي ندارم، كاملاً شايعه است. اتفاقاً من با آقاي برانكو رابطه بسيار خوبي دارم و حتي زماني كه قصد داشتم به ملوان بيايم، از برانكو مشاوره گرفتم. ايشان مدتي را در فوتبال ايران بوده و اطمينان داشتم او مي‌تواند به من كمك فكري خوبي بدهد.برانکو به من گفت برو ایران.

رابطه‌تان با برانكو در حد روابط كاري و فوتبالي است؟
نه، رابطه من با برانكو بسيار دوستانه و صميمي است، آنقدر كه در قطر با هم شام هم خورديم و كلي با هم در مورد فوتبال و ساير مسائل صحبت كرديم، جلسه‌اي بسيار صميمي و دوستانه كه كلي در آن حرف رد و بدل شد.

بيشتر از آن ضيافت شام صحبت مي‌كنيد؟
در يكي از بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا كه چندي قبل برگزار مي‌شد، فولاد و پرسپوليس همزمان در قطر بودند، به دعوت آقاي كرانچار و در ضيافت شامي كه ايشان ترتيب داده بودند، من و برانكو شركت كرديم. با هم شام خورديم و كلي با هم در مورد مسائل فوتبالي و فوتبال ايران حرف زديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)