پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:موضوع خلعتبری به 7 ماه پیش برمی گردد.

حسین عبدی در نشست خبری که امروز برگزار کرد درباره جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:در جلسه درباره اسپانسر پیراهن صحبت شد.مساله بعدی روی هزینه هایی بود که طاهری به هیات مدیره ارائه کرد.مساله بعدی درباره جذب بازیکنان بود.نفراتی که مدنظر برانکو هستند و تلاش می کنیم که همه این نفرات جذب پرسپولیس شوند.

وی درباره شکایت بازیکنان از پرسپولیس به فیفا و اینکه گفته می شود اومانیا هم قصد شکایت به فیفا را دارد گفت:من اومانیا را نمی دانم و قرار بود برگردد.سال های درازی است این اتفاقات رخ داده و باعث شده که ضررهای زیادی به پرسپولیس زده شود.قطعا تبعات بین المللی خواهد داشت.این شکایت ها در فیفا مطرح می شود.این اتفاقات یک شبه رخ نداده و لازم است به مروز حل شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره جریمه فیفا بابت قرارداد محمد رضا خلعتبری اظهار داشت:درباره اتفاقات گذشته چیزهایی را بعدها  رسانه ها تعمیم می دهند.نباید سو برداشت شود.هر چیزی در جایگاه خود قابل بحث است.موضوع خلعتبری هم قابل بحث است اما باید در جایگاه خودش باشد.هر مساله ای در جای خودش باید بررسی شود.

وی درباره اینکه آیا این موضوع به 7 ماه پیش مربوط است گفت:همین طور است.موضوع خلعتبری به 7 ماه پیش برمی گردد.مشکلات یک شبه به وجود نیامده که یک شبه حل شود.آن قدر مسائل مان زیاد است که نمی شود درباره بازیکن تیم های دیگر فکر کرد.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس درباره وضعیت حضور محسن مسلمان در جمع سرخپوشان اظهار داشت:هر بازیکنی که برانکو بخواهد برای اضافه شدن به لیست پرسپولیس درباره اش اقدام می شود.

عبدی درباره وضعیت کریم باقری گفت:باقری جلسه ای با طاهری داشت.من نتیجه را نمی دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)