مرجع خبری پرسپولیس : شكست پرسپوليس مقابل سايپا باعث شد تا اميد هواداران براى كسب عنوان قهرمانى ليگ از دست برود اما حسين عبدى مربى سرخپوشان معتقد است كه با اين باخت چيزى تمام نشده و آنها تا آخرين لحظه براى كسب بهترين عنوان در ليگ مى جنگند.


• در مورد بازى با سايپا چه صحبتى داريد؟


– بازى با سايپا يكى از بازيهايى بود كه مى شد نتيجه بر عكس شود و با گلهاى بيشتر به نفع ما تمام شود موقعيت هاى زيادى داشتيم اما به گل تبديل نكرديم.


فوتبال همين است و اگر گل نزنى، گل مى خورى هر چند كه حريف موقعيت هاى كمى هم داشته باشد. اين بازى نمونه اى بود از بازيهايى كه مى شد با گلهاى زياد هم برنده باشيم و يا برعكس بازنده كه در نهايت بازنده شديم. سايپا بسته بازى كرد و روى ضد حمله برنامه داشت و به خواسته اش هم رسيد. آنها با گل زود هنگامى كه زدند، به خواسته خودشان رسيدند. ما هر چه زديم، به در بسته خورد. اگر پنالتى ما گل مى شد ، نتيجه اى غير قابل باور به نفع ما رقم مى خورد.


• چرا خط دفاعى پرسپوليس در اين بازى اينقدر بد بود؟


– چون اشتباهات فردى زيادى داشتيم. اشتباهات تاكتيكى ما كم بود اما اشتباهات فردى زياد بود و
ريزه كاريهاى دفاعى را انجام ندادند. به نظر من مى توانستيم خيلى بهتر كار كنيم اما نشد. دفاع ما مى توانست بهتر باشد اما هر روز نمى تواند آن روزى باشد كه انتظار دارى. با تمرين و تمركز بيشتر بايد اشتباهات را به حداقل رساند.

 


• نبودن شيث رضايى چه تاثيرى روى پرسپوليس داشت؟

– شيث بازيكن خيلى خوبى است و نبودن او در كار بازيسازى ما اختلال ايجاد كرده بود. بازيكنان ديگرى هم بودند كه مى توانستند به تيم كمك كنند اما غايب بودند. به هر حال محروميت و مصدوميت هم جزوى از فوتبال است اما بازيكنانى كه شانس بازى به دست آوردند، بايد بهتر از موقعيت ها استفاده مى كردند.


• در رابطه با استيل ايستادن خليلى هنگام زدن پنالتى چه صحبتى داريد؟

– هر كسى استيل خاص خودش را دارد و ايشان تشخيص داد كه با اين استيل پنالتى بزند. نمى شود به كسى خرده گرفت. اگر آن پنالتى گل مى شد، استيل خليلى استيل جالبى مى شد. بهترين بازيكنان دنيا هم پنالتى خراب مى كنند اما اين پنالتى براى ما خيلى مهم بود.


• با اين شكست در ادامه كار چه مى كنيد؟

– فكر مى كنم چيزى از دست نرفته است. وقتى در بازيها فاصله مى افتد، اين اتفاقات مى افتد. با يك شكست همه چيز از دست رفته نيست. هنوز ۱۲ امتياز ديگر مانده تا جايگاه بالاترى در جدول به دست آوريم. براى رسيدن به سپاهان و يا گرفتن سهميه آسيايى فرصت داريم. تلاش مى كنيم بهترين نتايج را بگيريم و اگر نشود ، تقصير خودمان است چون همه چيز از خودمان است. الان ۱۲ امتياز موجود است و نبايد مفت آنها را از دست بدهيم.


• در جام حذفى چه برنامه اى داريد؟

– ما ۲ بازى ديگر در جام حذفى داريم و اميدوارم كه به فينال برسيم. برنامه ما معقول پيش مى رود. به اين فكر مى كنيم كه در هر ۲ جايگاه مناسبى به دست آوريم. درجام حذفى فقط قهرمانى مى خواهيم و در ليگ هم هنوز چيزى از دست رفته نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)