پرسپولیس نیوز : دروازه بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم امسال هم عملکرد سال گذشته ام را تکرار کنم.

محمدباقر شعبانی  در خصوص امضای قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم. خدا را شکر می کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و لازم می دانم از برانکو تشکر کنم که مرا به این تیم آورد. امیدوارم آنقدر تلاش کنم که بتوانم نظر وی را به بازی ام جلب نمایم.

وی در رابطه با رقابتی که امسال با سوشا مکانی داشت خاطرنشان کرد: این چیزها مهم نیست. سوشا بزرگتر فوتبالی ماست و با ایشان هم رفیقیم و هم رقیب. مساله مهم برد و موفقیت پرسپولیس است.

دروازه بان جدید تیم پرسپولیس در خصوص عملکرد سال گذشته اش در صنعت ساری و تکرار این رویه در پرسپولیس اذعان داشت: امیدوارم همین روند را ادامه دهم. پارسال لطف خدا شامل حالم بود و ان شاءالله امسال هم خدا کمک می کند تا همان عملکرد را داشته باشم.

وی در خصوص حضور در اردوی ترکیه عنوان کرد: من هم مثل سایر بازیکنان پرسپولیس در این اردو خواهم بود. فردا ساعت 3:30 صبح در درفشی فر هستیم و ساعت 7:30 به ترکیه پرواز خواهیم داشت.

شعبانی تاکید کرد: از هواداران می خواهم صبور باشند. تیم پرسپولیس امسال تیم بسیار خوبی است و کادر فنی نفرات بسیار خوبی را به تیم اضافه کرده اما از آنجایی که ترکیب  تیم تغییر کرده لازم است هواداران مدتی صبر کنند تا تیم به نظم و هماهنگی برسد. ان شاءالله آنها به ما کمک خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)