پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره، عضو هیأت مدیره و سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امشب در اردوی سرخپوشان حضور یافتند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر تیم پدیده، راهی هتل المپیک شده و به اردو رفتند.

جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره، حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت مدیره و علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امشب در اردوی سرخپوشان حضور یافتند و با اعضای تیم دیدار و گفتگو کردند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع سرخپوشان از ارزش باشگاه، پیراهن و پیشکسوتان و اهمیت پوشیدن پیراهن سرخ و همچنین حمایت همه جانبه هواداران به صحبت پرداخت.

وی به بازیکنان گفت: شما نمایندگان میلیون‌ها هوادار پرسپولیس هستید که به عشق عملکرد شما در زمین به ورزشگاه می‌آیند و چشم و دل آنها به ساق‌های شماست. بازیکنان پرسپولیس نه در مستطیل سبز که در اخلاق و آداب اجتماعی به عنوان الگویی سازنده نقش آفرینی می‌کنند.

جعفر کاشانی تصریح کرد: ارزش بازیکنان، در پرسپولیس دو چندان می‌شود چرا که میلیون‌ها چشم و دل بدنبال آنهاست و هواداران از آنها می‌خواهند که همیشه یک الگوی ورزشی، اخلاقی و اجتماعی باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان از بازیکنان خواست با تمرکز بالا و در نظر داشتن ارزش پرسپولیس و پیراهن این تیم، بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

در ادامه این دیدار، دکتر علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز با اعضای تیم به صحبت پرداخت و مواردی را برای بازیکنان تشریح کرد.

وی گفت: هیأت مدیره و باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا ابراز لازم را در اختیار کادر فنی قرار دهند تا تیم با آمادگی هر چه بیشتر وارد مسابقات شود. اردوی ترکیه با نظر کادر فنی مهیا شد و با تائید کلیه اعضای تیم، یکی از اردوهای مفید برای آمادگی تیم بود.

طاهری در ادامه تصریح کرد: هواداران بی‌صبرانه منتظرند تا عملکرد بازیکنان و کادر فنی را پس از برگزاری اردو و تمرینات فشرده ببینند. ما شاهد بودیم که کادر فنی و بازیکنان چه سختی‌ها و مشکلاتی را برای این آمادگی متحمل شده‌اند و ثمره کار گروهی هیأت مدیره، باشگاه و تیم در مسابقات پیش رو مشخص می‌شود.

سرپرست باشگاه خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم محبوب مردم است و ما با یک کار گروهی وظیفه داریم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم و از هواداران درخواست می‌کنیم از بازی اول در ورزشگاه حضور یابند و با حمایت خود از تیم محبوب پرسپولیس، تیم را به جایگاه اصلی و واقعی‌اش برسانند.

طاهری در پایان افزود: اولین بازی در مسابقات لیگ یکی از مهمترین دیدارهای هر تیم است و امیدواریم با تیمی که با تلفیقی از باتجربه‌ها و جوان‌ها شکل گرفته است نتایج قابل قبولی را شاهد باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)