آرزوی هر بازیکنی کار کردن زیر نظر دایی است


مرجع خبری پرسپولیس: هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نمی‌دانم جریان پیشنهاد یک میلیاردی من به پرسپولیس چیست . از این موضوع بی‌خبرم و صبح از طریق یکی از خبرنگاران متوجه شدم که یکی از روزنامه‌ها چنین خبری را نوشته که اصلا صحت ندارد.

 

محمدرضا خلعتبری اظهارداشت: فعلا هیچ مسئولی از طرف باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته و صراحتا موضوع تماس با مسئولان این تیم و پیشنهاد یک میلیاردی را تکذیب می‌کنم.

 

وی ادامه داد: هر بازیکنی آرزو دارد که زیر نظر مربی بزرگی مانند علی دایی کار کند. من هم از این قاعده مستنثی نیستم. فوتبالم را مدیون علی  دایی هستم اما تا به حال نه با ایشان و نه با مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای نداشتم البته اگر دایی مرا بخواهد به پیشنهاد وی و پرسپولیسی‌ها پاسخ می دهم.

 

 

 

هافبک ذوب‌آهن تصریح کرد: تا پایان فصل با ذوب‌آهن قرارداد دارم و وظیفه حرفه‌ای حکم می‌کند که تا پایان فصل با هیچ تیمی مذاکره نکنم.

 

وی در خصوص شایعه مشکلاتش با ذوب‌آهنی‌ها اظهارداشت: با هیچ کدام از مسئولان ذوب آهن مشکلی ندارم. 4 سال است تمام توانم را برای موفقیت این تیم گذاشتم و حتی حاضرم سرم را برای این تیم بدهم.

 

وی در خصوص بازی با الوحده خاطرنشان ساخت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. ما به هر 3 امتیاز  این بازی نیاز مبرم داریم که بتوانیم همچنان صدرنشین باقی بمانیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که با صدرنشینی در گروهمان به دور بعدی صعود کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)