پرسپولیس نیوز: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه کمیته فنی می تواند مشکلات پرسپولیس را کاهش دهد تا از وضعیتی که در آن قرار داریم خارج شویم. 
 
حسین عبدی در رابطه با شکست سنگین پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: من پیش از این هم اعلام کرده بودم که به دلیل حساسیت هایی که به وجود آمده درباره مسایل فنیبه هیچ عنوان صحبت نمی کنم. البته قطعا مثل سایر اعضای باشگاه از این شکست ناراحت هستم اما ترجیح می دهم نظرات فنی ام را در جلسه کمیته فنی مطرح کنم. 
 
وی در پاسخ به این سوال که کمیته فنی چه زمانی تشکیل جلسه می دهد عنوان کرد: در آیین نامه ای که تصویب شده است قرار است هر زمان مدیرعامل یا سرپرست باشگاه نیازی به برگزاری جلسه کمیته فنی دید زمان آن را مشخص کند و از سایر اعضا نیز دعوت کند که در آن شرکت کنند. هنوز طاهری صحبتی در این باره با ما نکرده و باید دید که در روزهای آینده چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قرار است در کمیته فنی برانکو به خاطر نتایج ضعیف هفته های اخیر توبیخ شود، تصریح کرد: بحث توبیخ یا جریمه نیست اگر نیاز باشد برانکو با نظر اعضای کمیته فنی در  جلسه حضور پیدا می کند و توضیحاتی را خواهد داد اگر نه هم که نتایج جلسه قطعا به اطلاع او خواهد رسید. جلسه کمیته فنی می تواند مشکلات پرسپولیس را کاهش دهد تا از وضعیتی که در آن قرار داریم خارج شویم. 
 
وی در خصوص اینکه ممکن است پرسپولیس امروز به قعر جدول سقوط کند، گفت: قطعا روی این مساله بحث دارم. به هیچ عنوان چنین جایگاهی در شأن پرسپولیس نیست و اصلا هدف ما چیز دیگری است. البته امیدوارم که این جایگاه فقط به واسطه اینکه تیم هماهنگی لازم را ندارد و ابتدای فصل است رقم خورده باشد و در ادامه راه برانکو بتواند پرسپولیس را طوری هدایت کند که به جایگاه اصلی خود برسد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)