مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به اينكه حرف و حديث‌هاي زيادي در مورد هافبك عراقي پرسپوليس وجود دارد، با ملامحمد صحبت كرديم البته به كمك يك مترجم عربي.

 

نكته جالب اين بود كه پس از پايان هر سوال،‌ حوار بلافاصله جواب‌ها را به زبان عربي بيان مي‌كرد! او حالا فارسي را به خوبي متوجه مي‌شود. جالب آنكه او دايي را با واژه كاپيتان خطاب كرد.


*رويارويي تو و جاسم‌كرار (بازيكن عراقي تيم تراكتورسازي) هم در نوع خودش جالب خواهد بود؟
جاسم را مي‌شناسم. او بازيكن خوبي است. ولي فوتبال خاصيتي دارد كه مليت، رفاقت و اينجور چيزها نمي‌تواند در هنگام بازي تعيين كننده باشد. اين جور مسايل به خارج از زمين مسابقه مربوط مي‌شود و هر كدام از ما مي‌كوشيم تا در اين بازي تيم‌مان برنده باشد.

*بالاخره مشكل لاينحل گذرنامه‌ات حل شد يا نه؟
مشكل لاينحل نبوده چون من مشكل گذرنامه داشتم و به همين دليل بود كه نتوانستم در تمرين پرسپوليس حاضر شوم.

 

 

*اما به همين دليل كه شايد برايت خيلي مهم نيست، تو در اردوي دوبي پرسپوليس غايب بودي.
من سه تا گذرنامه دارم! يكي از آنها به اسم من بود و با بقيه فرق داشت! من كه نمي‌خواستم اين اتفاق بيفتد. من دوست داشتم كه در اردوي دوبي باشم و بتوانم خودم را براي بقيه بازي‌ها آماده كنم ولي با اين اتفاقي كه افتاد، من نتوانستم در اردوي پرسپوليس حاضر شوم.

 

*در جلسه‌ات با دايي چه گذشت؟ مي‌گفتند او از غيبت تو در تمرينات پرسپوليس خيلي دلخور بوده.
دايي را خيلي دوست دارم. هر كاري مي‌كنم تا كاپيتان دايي از من راضي باشد! دايي مربي بزرگي است. او يكي از معروف‌ترين‌هاي فوتباليست‌هاي آسياست. دلم مي‌خواهد اين چند تا بازي هم به خوبي و خوشي تمام شود و پرسپوليس نتيجه بگيرد.

*وضعيت تيم چطور است؟
همه چيز خوب است. پرسپوليس شرايط خوبي دارد و اگر همين مسير را ادامه دهيم، مي‌توانيم سه امتياز بازي باتراكتورسازي را كسب كنيم. البته مي‌دانم كه بازي با تراكتورسازي سخت است ولي ما فقط سه امتياز را مي‌خواهيم.

 

*قبول داري اين مدت بارها براي باشگاه پرسپوليس دردسرساز شدي؟
من هرگز نمي‌خواستم كه چنين اتفاقاتي بيفتد و مقصر نبودم!

 

*اما كار تا جايي پيش رفت كه باشگاه تهديد به شكايت به فيفا شد!
اينطوري نبود… من پرسپوليس را دوست دارم و هيچ وقت دلم نمي‌خواست كه بين من و باشگاه مشكل به وجود آيد. من دلم مي‌خواهد تا كاپيتان دايي از من راضي باشد. به همين دليل تمام تلاشم را مي‌كنم تا در اين چند بازي پاياني براي پرسپوليس مفيد و موثر باشم.

*بدون شك موثر بودن تو در پرسپوليس به نفع خودت هم هست…
چطور؟

*با توجه به پايان قراردادت با پرسپوليس و پيشنهاداتي كه داري…
… من فقط به پرسپوليس فكر مي‌كنم… هيچ صحبتي هم با كسي نداشته‌ام!

*اما مدت‌هاست كه خبر پيشنهادات از سوي تيم‌هاي عربي و حوزه خليج‌فارس مطرح شده است!
اين كه تقصير من نيست. آن تيم‌ها به من پيشنهاد داده‌اند و من هم گفته‌ام كه پس از پايان بازي‌هاي ليگ با آنها مذاكره مي‌كنم. قرارداد من با پرسپوليس در پايان بازي‌هاي ليگ تمام مي‌شود و خيلي دوست دارم كه پيشنهادي از اروپا و يا حتي تيم‌هاي عربي پولدار و خوب داشته باشم. با تمام اين حرف‌ها من فعلا بازيكن پرسپوليس هستم و با تمام قوا براي اين تيم بازي مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)