مرجع خبری پرسپولیس : مربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آقايان با حكم جديدي كه به من دادند بايد جواب مردم را بدهند.

 


احمدرضا عابدزاده امروز با برنامه‌اي كه از او خواسته بودند در تمرين پرسپوليس شركت كرد اما از آغاز تمرين وي در كنار زمين نشسته بود و كسي از او نخواست در كار مشاركت كند.

وي در اين زمينه  گفت: برنامه‌هايم را به آقاي دايي داده‌ام و اكنون كنار زمين نشسته‌ام تا به من بگويند برنامه‌ام براي اين تيم چيست. اگر قرار باشد وضع به اين منوال ادامه داشته باشد من هم مي‌روم. اكنون نمي‌دانم كارم در پرسپوليس چيست.

عابدزاده كه در تمرين حكم آناليزوري تمرين پرسپوليس را از محمود خوردبين دريافت كرد تاكيد كرد: واقعا نمي‌دانم چه بگويم. آقايان بايد جواب مردم را بدهند. حتما من بايد بنشينم و به تمرين نگاه كنم و بعد هم بروم. من هم به كميته انضباطي مي‌روم و همه اينها را مي‌نويسم. مردم همه چيز را به خوبي مي‌فهمند.

عابدزاده با بيان اينكه با اين حكم حتما نبايد در استاديوم هم حاضر باشم، گفت: با اين حكمي كه دادند حتما نه بايد به فكر نشستن روي نيمكت باشم و نه حتي براي تماشاي بازي به استاديوم بروم.

وي درباره برخورد گرم بازيكنان با خودش تصريح كرد: خانه اول و آخر من پرسپوليس است. از وقتي كه به اين تيم آمدم رفاقت و دوستي در اين تيم وجود داشته است. پرسپوليس را دوست دارم و وقتي در تمرين حاضر مي‌شوم روحيه‌ام تغيير مي‌كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)