مرجع خبری پرسپولیس : هافبك پرسپوليس گفت: اميدوارم مصدوميتم برطرف شود و مقابل تراكتورسازي به ميدان بروم.

كريم باقري پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درست هفته‌اي كه قرار است مقابل تراكتورسازي تبريز بروم دچار مصدوميت شدم. متاسفانه حرف و حديث‌ها عليه من زياد است اما فقط بخاطر مصدوميت تمرين نمي‌كنم و مي‌توانيد از دكتر تيم بپرسيد.

وي افزود: يكي دو روزي است كه فيزيوتراپي مي‌كنم و اميدوارم هرچه زودتر خوب شوم. تابع نظر دايي هستم و فردا تكليف نهايي‌ام مشخص مي‌شود.

باقري تصريح كرد: خيلي دوست دارم روز جمعه برابر تراكتورسازي به ميدان بروم. چند سالي بود به خاطر دلايلي دوست نداشتم در بازي مقابل تراكتورسازي به ميدان بروم به همين دليل با مسئولان تيم هماهنگ مي‌كردم.

 

به مدت 3 سال مقابل تراكتورسازي قرار نمي‌گرفتم چون مي‌خواستم به مردم تبريز احترام بگذارم اما امسال فرق دارد و با توجه به شرايط حساس پرسپوليس در تبريز به ميدان بروم.

باقري گفت: هفته گذشته در مصاحبه با يكي از روزنامه‌ها اعلام كردم شايد در بازي مقابل تراكتورسازي به ميدان نروم اما نظرم برگشت و از اول هفته خوب تمرين كردم.

متاسفانه اتفاق تلخ مصدوميت برايم پيش آمد اما هواداران پرسپوليس بدانند اين حرف‌هايي كه برخي روزنامه‌ها مي‌نويسند دروغ است و واقعيت ندارد.

تمرينات فيزيوتراپي خوبي انجام دادم و اميدوارم با كمك خدا روز جمعه مقابل 100 هزار هوادار تبريزي كه فوتبالم را به آنها مديونم به ميدان بروم. خدا مي‌داند من تمارض يا فيلم بازي نمي‌كنم و كادر فني شاهد اين موضوع است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)