مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:


*افشين پيرواني كه هنوز موفق به دريافت طلب 140 ميليون توماني‌اش از پرسپوليس نشده هفته آينده به سازمان تربيت بدني مي‌رود تا براي گرفتن پولش از مسوولان سازمان كمك بخواهد.


*شايعه حضور حبيب كاشاني در فدراسيون و مديرعاملي رسايي در باشگاه پرسپوليس را كه از دو روز پيش در محل تمرين سرخ‌ها شايعه شده، عباس عليپور ديروز تكذيب كرد.


*براي منظم‌تر شدن تمرين، علي دايي از خوردبين خواسته كه زمان ورود و خروج روزانه بازيكنان را به آنها گزارش كند.

 

*ماسكي كه قرار است شيث رضايي براي حضور در تمرين‌ها و بازي‌هاي پرسپوليس از آن استفاده كند ديروز از سوي دكتر زرينه در اختيار اين بازيكن قرار گرفت.

 

 


*بنا به درخواست مديران فدراسيون فوتبال، قرار شده حبيب كاشاني در صحبت با علي دايي او را راضي كند كه شكايت‌اش عليه فدراسيون را پس بگيرد و براي حل مسالمت‌آميز اختلافش به مذاكره بنشيند.


*حبيب كاشاني گفته كه نمي‌خواهد جوابي به صحبت‌هاي هدايتي و ديگر مسوولان استيل‌آذين بدهد و در مقابل آنها تصميم به سكوت گرفته است.


*تيم جوانان پرسپوليس با پيروزي 5-صفر صدرنشين رقابت‌هاي باشگاهي تهران در رده جوانان شد.


*بنا به ادعاي مدير روابط عمومي تراكتورسازي، هياتي سه نفره از باشگاه گالاتاسراي تركيه تماشاگران ويژه ديدار روز جمعه اين تيم برابر پرسپوليس خواهند بود.


*ميثم بائو اگر چه از ديروز صبح تمرين‌هاي سبك‌اش را شروع كرده اما به گفته پزشك پرسپوليس همچنان بايد روزي دو جلسه فيزيوتراپي كند و اين كار را تا روز شنبه انجام بدهد.


*بعد از بازديد سر زده علي سعيدلو از فدراسيون فوتبال، شايعه شده كه او قصد دارد ظرف چند روز آينده سري هم به باشگاه پرسپوليس بزند.


*با توجه به حساسيت‌هاي بازي جمعه، مجتبي شريفي رييس كميته انضباطي فدراسيون به تبريز مي‌رود تا بازي پرسپوليس- تراكتورسازي را از نزديك ببيند.


*پس از آخرین پرداخت به سرخ پوشان (اواخر اسفند سال 88) امروز نیز درصدی دیگر از حساب بازیکنان طبق مقررات سازمان لیگ برتر پرداخت شده است.


*علي دايي درباره آخرين وضعيت آمادگي تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه بازي جمعه مقابل تراكتورسازي تبريز اظهار كرد: خوشبختانه تمرين‌هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم و بازيكنان در آمادگي بالايي به سر مي‌برند. فقط چند بازيكن مصدوم داريم كه بايد ببينيم شرايط‌شان تا فردا به چه صورت خواهد بود. البته مصدوميت ابراهيم شكوري به گونه‌اي است كه برابر تراكتورسازي بازي نمي‌كند اما ساير بازيكنان شرايط‌شان مشخص نيست.



*هافبك پرسپوليس گفت: اميدوارم مصدوميتم برطرف شود و مقابل تراكتورسازي به ميدان بروم.

*پزشك پرسپوليس گفت: با از بين رفتن درد عضله پاي باقري او 70 درصد براي بازي مقابل تراكتورسازي آماده است.

*تمرين پرسپوليس از ساعت 16:40 در زمين شركت واحد برگزار شد.در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن به حركات كششي و فوتبال دستگرمي پرداختند.

*سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس نامه اين باشگاه را به عابدزاده براي همكاري مجدد ابلاغ كرد.

*محمود خوردبین در خصوص شایعاتی که در مورد تمارض کریم باقری برای عدم حضور در بازی با تراکتورسازی شنیده می‌شود‌، اذعان داشت: باقری مصدوم است و اینکه بخواهند بگویند او تمارض می کند، بی انصافی است

*تمرین صبح پرسپولیس به خاطر برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات رالی اتوبوس‌‌های شرکت واحد کنسل و به بعدازظهر موکول شد.

*با آنکه شیث رضایی نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی تراکتورسازی همراه کند اما وی همراه کاروان پرسپولیس به تبریز خواهد رفت.

*رييس سازمان تربيت بدني،گفت: اطلاعات لازم را از تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال به سازمان خصوصي‌سازي ارايه كرديم و هنوز مشخص نيست اين تيم‌ها به كجا واگذار مي‌شوند.

*رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر ویژه این فدراسیون در دیدار حساس تیم‌های تراکتورسازی تبریز – پرسپولیس در هفته سی و یکم لیگ برتر انتخاب شد.

*درخواست باقرى از زرينه: هر طور كه هست مرا به بازى با تراكتورسازى برسان

*مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: معمارزاده و حقيقي كاملا آماده هستند و انتخاب يكي از آنها براي بازي مقابل تراكتورسازي دشوار است.

*پروین قطعاتی را دکلمه کرد تا صدای او در آغاز  سرود پرسپولیس مورد استفاده قرار گیرد.
پیش از این نیز دیگر پیشکسوتان پرسپولیس همچون محمود خوردبین، ابراهیم آشتیانی، جعفر کاشانی، حسین کلانی، همایون بهزادی و … نیز قطعاتی را برای این سروده اجرا کرده اند.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)