پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: از خواص هم خواهش می کنم  باشگاه خودشان را تنها نگذارند.

جعفر کاشانی در ارتباط با اینکه آیا موضوع کمک های مردمی پیش از مطرح شدن در جلسه هیات مدیره مورد گفت وگو قرار گرفته بود یا نه اظهار داشت: به این شکل بود که این روزها مطرح می شود صحبتی در هیات مدیره نشده است. منظور طاهری هم چیز دیگری بود. ایشان درواقع مثال آورده بودند. که اگر هر هوادار فلان مبلغ را کمک کند باشگاه نیاز مالی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: منظور آقای طاهری این نبود. که قرار است باشگاه را به این شکل اداره کنیم. اما همه جای دنیا اینطور است که هواداران خاص از باشگاه خود به شکل های مختلف حمایت می کنند. صحبت آقای طاهری این بود که درهای باشگاه به روی هواداران باز است. آنها به شکل های مختلفی از تیم خود حمایت میی کنند. البته شرط اساسی این است که ما اول باشگاه باشیم. باید ابتدا تعریف کنیم که چه خدمات و سرویس هایی می توانیم به هواداران بدهیم و متقابلا آنها چه امکاناتی را در اختیار باشگاه می گذارند. ولی تا آن زمان انتظار داریم خواص پیش بیایند و کمک کنند.

کاشانی خاطرنشان کرد: ما تیم جوانی داریم که با یکی، دو بازی دیگر خیلی خوب می شوند. اما خوب ماندن آنها با یک اما و اگر بزرگ روبه رو است. اینکه بتوان شرایط روحی آنها را حفظ کرد و این مستلزم انجام یکسری اقدامات است که بحث مالی هم بخشی از آن به حساب می آید. الان که پرسپولیس دولتی شده است زمانی خوبی است که از این ناحیه هم منابع مالی تامین شود.

وی در پاسخ به این مطلب که هنوز دولتی ماندن پرسپولیس قطعی نیست و بحث بر سر آن وجود دارد، تصریح کرد: در هر صورت بچه ها شام می خواهند این یک مثال است. وقتی بابا به خانه می رود چشم بچه ها به دست اوست بابا باید غذا و لباس بچه ها را تهیه کند او باید با خودش آرامش به خانه بیاورد. البته من از خواص هم خواهش می کنم  باشگاه خودشان را تنها نگذارند.

کاشانی درباره کمک 300میلیون تومانی که گفته می شود حمیدرضا سیاسی در زمان تصدی پست مدیرعاملی باشگاه به دانشگاه پرسپولیس کرده بود، افزود: آن کمک از طرف باشگاه پرسپولیس نبود. بلکه  سیاسی به عنوان یک شخصیت حقیقی وام 300 میلیون تومانی را در اختیار دانشگاه گذاشتند تا ساختمان کنونی اجاره شود. این وام بلاعوض هم نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)