بابك معصومي : اين موفقيت را به بيماران سرطاني تقديم مي‌كنم

مرجع خبری پرسپولیس : بابك معصومي با تبريك صعود تيم فوتسال پرسپوليس به ليگ برتر به هواداران اين تيم، گفت: “اين صعود، يكي از بهترين روزهاي زندگي من را رقم زد و از اين بابت خدا را شاكرم.”

سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس پس از غلبه بر تيم فوتسال دبيري تبريز در مرحله پلي آف و صعود شاگردانش به ليگ برتر فوتسال با بيان مطلب فوق، افزود:” اين موفقيت حاصل پشتيباني هاي بي دريغ كاشاني، زحمات كادر فني و سرپرست و بازيكنان تيم پرسپوليس بود و دوست دارم آن را به همه بيماران سرطاني كشور تقديم كنم.”

وي تصريح كرد:” من از بازيكنانم بسيار ممنونم. آنها مي دانستند كه با هر برد تيم فوتسال پرسپوليس شرايط روحي من به گونه اي مي شود كه خطر بيماري سرطان برايم كمتر مي شود. آنها با تمام وجودشان به ميادين پا مي گذاشتند و در نهايت هم حاصل تلاش هايشان را با صعود به ليگ برتر ديدند.”

سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس خاطرنشان كرد:” از كاشاني سپاسگزارم كه روزي به بيمارستان آمد و با اعتماد به من كه بيماري سرطانم تا 50 درصد پيش رفته بود مسووليت تيم فوتسال پرسپوليس را به من سپرد. وضعيت من در آن زمان وضعيت وخيمي بود ولي به لطف خدا اين روزها به 10 درصد كاهش يافته است.”

معصومي تاكيد كرد:” صعود تيم فوتسال پرسپوليس به ليگ برتر پس از ماه ها تلاش و تمرين بي وقفه، يكي از بهترين روزهاي زندگي من را رقم زد و از اين بابت خدا را شاكرم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)