پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار تدارکاتی موفق شد مقابل تیم بهمن جوانان ایران به پیروزی برسد.

دیدار تدارکات تیم‌های پرسپولیس و بهمن جوان ایران با برتری سرخپوشان به پایان رسید. گل‌های پرسپولیس را در این بازی کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 30 بابک حاتمی دقیقه 36 و سید علی فاطمی در دقیقه 72 به ثمر رساندند تا پرسپولیس این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به نتیجه برساند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیب: سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانا، بابک حاتمی، رضا خالقی فر، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور و کمال کامیابی نیا به میدان رفت.

تیم جوان میهمان که دوست داشت در برابر سرخپوشان، خودی نشان بدهد با دوندگی دو چندان در برابر بازیکنان آماده پرسپولیس ظاهر شدند اما حرکت از جناحین و عمق توسط بازیکنان پرسپولیس آنها را آزار می‌داد. علی علیپور در نیمه نخست دوبار دروازه حریف را تهدید کرد. ضربه شوت علیپور از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت و پس از دقایقی ضربه سر این مهاجم جوان پرسپولیس می‌رفت تا دروازه میهمان را باز کند.

نوروزی در یک حرکت عمقی توسط بازیکن تیم بهمن جوان متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی توسط کمال الدین کامیابی نیا به تور دروازه تیم میهمان برخورد کرد و اولین گل بازی به ثمر رسید.

هادی نوروزی که در سمت راست زمین قرار داشت در اواسط نیمه اول جای خود را با فرشاد احمدزاده عوض کرد و به جناح چپ رفت.

در آخرین دقایق نیمه اول ، بابک حاتمی پس از عبور از چند بازیکن حریف در عرض زمین توپ را به سمت دروازه شلیک کرد که ضربه او پس از برخورد با مدافعان، خلاف جهت حرکت دروازه بان دومین گل پرسپولیس را رقم زد. البته یک ضربه سر دیگر از سرخپوشان نیز پس از برخورد با تیر افقی دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به رختکن رفتند.

 

پرسپولیس در نیمه دوم با دو تغییر وارد زمین شد. علیرضا نورمحمدی به جای محسن بنگر در خط دفاع قرار گرفت. همچنین مرتضی قدیمی پور جایگزین سوشا مکانی شد و در ادامه نیز برانکو ایوانکوویچ سه بازیکن تیم امید، علی فاطمی و محمد انصاری را به زمین فرستاد.

سرخپوشان در نیمه دوم کاملا در زمین حریف قرار داشتند و چندین ضربه ایستگاهی و موقعیت های خوب گلزنی را بدست آوردند.

ضربه کاشته از جناح راست توسط محسن مسلمان نواخته شد و در دستان دروازه بان حریف قرار گرفت. در ادامه ضربه کاشته احمدزاده پس از برخورد با سر بازیکن پرسپولیس، روی پای علی علیپور فرود آمد و شوت قیچی علیپور از روی دروازه به بیرون رفت.

علی فاطمی بازیکن جوان پرسپولیس پس از ورود به زمین در دقیقه 72 سومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

* در نیمه دوم پرسپولیس با چند تغییر نسبت به نیمه اول وارد زمین شد

* محسن بنگر که در نیمه اول در ترکیب پرسپولیس قرار داشت با شروع نیمه دوم ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد

* چند بازیکن امید پرسپولیس امروز در ترکیب این تیم در نیمه دوم به زمین آمدند

* در دقیقه 60 باز هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مصدوم شد که مصدومیت این بازیکن جدی نبود

* با توجه به سفر اصغر نیک سیرت مترجم برانکو ایوانکوویچ همانند تمرین صبح مترجمی در ورزشگاه نبود تا صحبت‌های سرمربی سرخپوشان را ترجمه کند

 

 * در بین دو نیمه برانکو ایوانکوویچ بازیکنان پرسپولیس را روی زمین نشاند و در مورد مسائل فنی با آنها صحبت کرد.

* با توجه به عدم حضور اصغر نیک‌سیرت در تمرین امروز پرسپولیس و در شرایطی که قرار بود رضا چلنگر به تمرین بیاید، اما این اتفاق هم رخ نداد و وظیفه ترجمه حرف‌های برانکو برعهده پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. خمارلو مسلط به زبان انگلیسی است و برانکو با این زبان با بازیکنان صحبت می‌کرد.

* پیش از آغاز نیمه دوم مصطفی قنبرپور و برانکو دقایقی را به صورت جداگانه با بازیکنان صحبت کردند.

* رضا نور محمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  به همرا ه دختر خردسالش به ورزشگاه درفشی فر آمد.

 

 * با آغاز نیمه دوم مرتضی قدیمی‌پور به جای سوشا مکانی و علیرضا نورمحمدی به جای محسن بنگر به زمین آمدند. هرچند در ادامه شاهد پنج شش تغییر دیگر در ترکیب پرسپولیس بودیم که مهمترین آنها حضور محمد انصاری و محمد رحمتی در زمین بود و بقیه نفراتی که به میدان آمدند جزو بازیکنان امید پرسپولیس بودند.

 

* در صحنه‌ای هادی نوروزی دچار مصدومیت شد که همین مسئله باعث شد تا کادر پزشکی پرسپولیس به سرعت خودش را بالای سر این بازیکن برساند. البته مصدومیت کاپیتان اول پرسپولیس زیادی جدی نبود و نوروزی توانست به بازی برگردد.

 

 * پیش از آغاز نیمه دوم دختر خردسال علیرضا نورمحمدی که تماشاگر ویژه این دیدار بود به زمین آمد و پدرش را در‌آغوش کشید که این صحنه سوژه خوبی برای عکاسان بود.

* تیم بهمن جوان با اینکه در سطوح پایین فوتبال فعالیت می‌کند، اما تیمی قدرتمند نشان داد که پرسپولیسی‌ها را به زحمت انداخته بود.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه در نیمه دوم نسبت به نیمه اول افزایش پیدا کرد.

* در غیاب آندره پانادیچ، دستیار اول برانکو نقش کریم باقری و مصطفی قنبرپور بیشتر از گذشته بود.

* پس از پایان این دیدار محسن مسلمان از سوی تماشاگران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت و تماشاگران معتقد بودند که او امروز عالی بازی کرده است. همچنین پس از پایان بازار خوش و بش بین بازیکنان دو تیم داغ بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)