پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من قول می دهم که مشکلات پرسپولیس تا 10 روز دیگر حل می شود.

محمدرضا زادمهر ، در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پیش از هر چیز می خواهم سالروز برد شش بر صفر سرخپوشان برابر استقلال را تبریک بگویم. این برد و برد سه بر دو مقابل استقلال با گلهای زاید بسیار برای هواداران دلپذیر بود و خوشحالم که کانون هواداران پرسپولیس در ایران بسیار قوی است. البته متاسفم که نتوانستم در مراسم دیروز شرکت کنم.

وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه روز گذشته قسمتی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد. در هر صورت وقتی ما با بازیکنان قرارداد می بندیم باید تلاش کنیم تا درخواست های آنان محقق شود. زیرا بازیکنان به قراردادشان احتیاج دارند اما مطمئنا اگر در باشگاه داری دولتی مساعدت دولت نباشد برای باشگاه مشکلات پیش می آید.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من قول می دهم که مشکلات پرسپولیس تا 10 روز دیگر حل می شود اما تا این اتفاق به صورت رسمی و مکتوب رخ نداده، درباره آن صحبتی نمی کنم.

وی در خصوص شایعه بازگشت علی پروین به هیات مدیره اذعان داشت: من همیشه گفته ام. هرکسی که می تواند به باشگاه کمک کند باید بیاید و حتی جای مرا بگیرد. علی پروین بزرگ فوتبال است و از جنس و استخوان پرسپولیس است. باید بگویم که امثال پروین و بهزادی پرسپولیس را احیا کرده اند و به خانه خود باز می گردند.

زادمهر در خصوص اظهارات فتح اله زاده مبنی بر اینکه سند برد 8 برصفر استقلال برابر پرسپولیس موجود است، ابراز داشت: استقلال تیم قابل احترامی است و همیشه در سطح اول فوتبال ایران با ما رقابت داشته اما من یادم نمی آید که در تاریخ حیات باشگاه پرسپولیس چنین اتفاقی رخ داده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)