پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:طبیعی بود که کمی از جریان بازی دور باشیم و به آن هماهنگی صد در صد نرسیم.

امید عالیشاه بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی روز گذشته در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و جزو ارکان اصلی تیمش هم بود. وی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و تیم ملی به گفت و گو پرداخت که متن  آنرا در زیر می خوانید:

* به سختی توانستید از سد پیکان بگذرید. درباره این دیدار صحبت می کنی؟

ما در آغاز رقابت های لیگ برتر هم بسیار خوب و زیبا بازی می کردیم اما عوامل مختلفی دست به دست هم داد تا نتوانیم نتیجه دلخواه مان را به دست بیاوریم. در بازی مقابل سپاهان، استقلال اهواز و ذوب آهن حق ما پیروزی بود اما نتوانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. خوشحالم که از بازی با فولاد استارت پیروزی های ما زده شد و با بردی که در اولین قدم از رقابت های جام حذفی به دست آوردیم، نیز بسیار ارزشمند بود.

*خیلی ها معتقدند پرسپولیس در قرعه دچار بدشانسی شده است؟

اگر دور مقدماتی بازی ها را نگاه کنید متوجه می شوید که تمام تیم های لیگ برتری با حریفان به مراتب آسان تری بازی کردند اما ما در اولین گام به مصاف پیکانی رفتیم که برای لیگ برتر بسته شده بود و از یک مربی باهوش سود می برد. به هر صورت جام حذفی جامی است که می شود با 6 بازی قهرمان شد و خوشحالم که در اولین گام توانستیم پیروز شویم و به دور بعد صعود کنیم.

*پرسپولیس در این بازی طراوت همیشگی را نداشت.

 تقریبا 7 تن از بازیکنان ما در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و با توجه به اینکه در فاصله مدت زمان تعطیلی لیگ کنار هم نبودیم. طبیعی بود که کمی از جریان بازی دور باشیم و به آن هماهنگی صد در صد نرسیم. اما مطمئنا بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

*به نظر می رسد پرسپولیس کمی در زدن ضربات نهایی بی دقت است؟

ما در تمرینات همیشه سعی می کنیم تا بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم. برانکو ایوانکوویچ هم روی این نکات بسیار سخت گیر است و از ما می خواهد چارچوب شناسی خودمان را قوی کنیم.  بعضی وقت ها پیش می آید که توپ نمی خواهد گل شود و آن وقت است که کاری اش نمی شود کرد.

*در بازی مقابل پیکان روی یک صحنه بازیکن پیکان با تو درگیر شد که همین درگیری باعث اخراج بازیکن پیکان و کریم باقری شد.

کاملا روی این صحنه همه دیدند توپ در دست من بود و در حال پیشروی بودم اما بازیکن پیکان روی من خراب شد و من در حال ملق زدن با او برخورد کردم اما بازیکن پیکان فکر کرد که من به عمد او را زدم و به همین دلیل سمت من آمد و به من ضربه ای زد. داور هم به او کارت زرد داد و به خاطر اینکه کارت زرد دوم او بود از بازی اخراج شد.

*بازیکن پیکان مدعی شده که کریم باقری هم بعد از این اتفاق به او توهین کرده است.

کریم باقری اینقدر بزرگ است که نخواهد خودش را وارد چنین اتفاقاتی کند. کریم باقری در آن صحنه فقط برای اینکه درگیری بیشتری بین من و بازیکن پیکان اتفاق نیفتد وسط آمد و خواست که ما را از هم جدا کند و هیچ بی احترامی نه تنها به او، بلکه به هیچ یک از بازیکنان پیکان نکرد. نمی دانم بازیکن پیکان از کدام بی احترامی صحبت می کند.

*حضور در تیم ملی چقدر در انگیزه ات تاثیر داشت؟

خوشحالم که توانستم بازی های خوبی را انجام دهم. کی روش هم مرا دید و به تیم ملی دعوت کرد. تیم ملی از بازیکنان با استعدادی در ترکیب خود سود می برد و دیدید که در مقابل گوام و هند بازی های خوبی انجام دادیم. امیدوارم که بتوانم این روند را ادامه دهم تا لباس مقدس ملی را بر تن کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)