مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

همانطور كه قبلا گفته شده بود علي سعيدلو فردا بازديدي از باشگاه پرسپوليس خواهد داشت و قرار است در همين بازديد، درباره مسائل جاري باشگاه و وضعيت هيات مديره با حبيب كاشاني گفت‌وگو كند.

به درخواست حبيب كاشاني، در اين چند هفته باقيمانده از فصل، قبل و بعد از هر بازي، كادر فني جلسه‌اي با سرپرست باشگاه خواهد داشت و بايد به كاشاني گزارش بدهد.

در جريان بازي پرسپوليس- تراكتورسازي، غير از شعارهاي ضد پرسپوليسي كه شنيديم، شعارهايي هم به زبان آذري روي پلاكاردهايي نوشته شده بود كه اين ماجرا به مذاق رييس كميته انضباطي خوش نيامده و او تصميم دارد بعد از بررسي كامل‌تر، با باشگاه تراكتورسازي و تماشاگرانش برخورد كند.

 

 

 

گذشته از گزارش‌هاي كوتاهي كه در اين چند روز از حضور هوار ملا محمد در تمرين‌هاي پرسپوليس از شبكه العراقيه پخش شد، اين تلويزيون بخش‌هايي از رويارويي هوار ملامحمد و جاسم كرار در بازي پرسپوليس- تراكتورسازي را هم ديروز پخش كرد.

بنا به حكم كميته انضباطي، طلب 50 ميليون توماني ميثم بائو از باشگاه ابومسلم همين هفته به او پرداخت خواهد شد.

مجيد فرخزادي و حسين هدايتي صبح پنج‌شنبه در سازمان تربيت بدني درباره وضعيت مديريتي پرسپوليس با علي سعيدلو به گفت‌وگو نشستند كه قرار است صحبت‌هاي مطرح شده در آن جلسه، در جلسه روز دوشنبه سعيدلو و كاشاني در باشگاه پرسپوليس بررسي شود.

سفر زيارتي به مشهد، پاداش معنوي سالني‌بازان پرسپوليس بابت صعود به ليگ برتر است و درباره پاداش نقدي اين صعود هم فردا تصميم‌گيري مي‌شود. كاشاني پيشنهاد داده كه به عنوان پاداش، 5 درصد از مبلغ قرارداد هر يك از بازيكنان و مربيان تيم فوتسال پرسپوليس به آنها پرداخت شود.


شپیتم آرفی به علت پارگی عضله ران پا تا سه هفته نمی تواند درتمرینات پرسپولیس شرکت کند.

جلسه امروز دایی و کاشانی در خصوص وضعیت پرسپولیس لغو و به روز دوشنبه یا سه‌شنبه موکول شد.

زرینه  گفت: باقری ها مشکلی بابت بینایی خود ندارد و تنها مسئله او خون مردگی مختصری است که در چشم راست‌اش وجود دارد. البته آن هم با کمپرس آب گرم از بین خواهد رفت. میثم بائو نیز پس از چند روز تمرینات اختصاصی و کسب آمادگی لازم بدنی از فردا همراه تیم تمرین خواهد کرد.

مربی پیشین دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شرایطی که برایم ایجاد کردند دیگر در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنم.

احمدرضا عابدزاده گفت : دیشب با آقای شریفی رئیس کمیته انضباطی تماس گرفتم و گفتم آقای دکتر! من را آزاد کن. آقای شریفی از من پرسید یعنی چه! من هم توضیح دادم که قید همه چیز را زده‌ام و نمی‌خواهم به عنوان آنالیزور در تمرینات شرکت کنم و دیگر کاری با این مسائل ندارم.

حلافی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در ابتدای فصل به صورت قرضی در راه آهن منتقل شد به پرسپولیس باز می گردد.

علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس که در بازی با تراکتور سازی مصدوم شد زیر نظر پزشک پرسپولیس تمرین کرد.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)