مدیر تیم سایپا می‌گوید نارنجی پوشان برای مصاف با پرسپولیس از هر نظر آماده و برای کسب 3 امتیاز این دیدار از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

به گزارش ایسنا، اصغر حاجیلو درباره وضعیت سایپا گفت: مصاف با تیم پرسپولیس همیشه از هیجان خاصی برخوردار است و طبق سوابق، معمولا سایپایی‌ها مقابل این تیم نتایج مناسبی کسب کرده‌اند. ضمن اینکه نارنجی پوشان با پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده و انگیزه بالا، برای رویارویی با این تیم آماده هستند و برای کسب پیروزی، رو در روی حریف صف آرایی می‌کنند.

مدیر تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: هر چند که تیم فوتبال پرسپولیس از حمایت طرفداران خود بهره می‌برد اما بی‌تردید به دلیل نتایجی که کسب کرده، با حواشی زیادی دست به گریبان است، این در حالی است که سایپا به عنوان یک تیم بی حاشیه و بدون استرس به ورزشگاه آزادی خواهد رفت تا تمام تلاش خود برای ارایه یک بازی زیبا و دیدنی در کنار کسب امتیاز کامل این مسابقه به کار ببندد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بازی با نماینده آمل در مسابقات جام حذفی، سایپا با حضور جوانان کم تجربه خود موفق به کسب نتیجه مناسبی شد که این مساله خیال کادر فنی را بابت استفاده از تمامی پتانسیل موجود در تیم فوتبال آسوده کرد. از این رو سایپا با تمام قوا به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)