پرسپولیس نیوز : زمانی که مهدی طارمی قصد داشت برای پرسپولیس پنالتی بزند، بازیکن تیم سایپا حرکات عجیبی مقابل توپ کاشته شده این بازیکن انجام داد.

بعد از گل دوم تیم فوتبال سایپا تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس ورزشگاه آزادی را کم کم ترک کردند.

* در اواخر نیمه اول زمانی که مهدی طارمی می‌خواست برای پرسپولیس پنالتی بزند، سجاد مشکل‌پور بازیکن تیم سایپا در اقدامی عجیب جلوی توپ آمد و 2 بار با حرکات دستش به‌طوری‌که انگار چیزی به زمین پرتاب می‌کرد. این اقدام عجیب او با واکنش تماشاگران روبه‌رو شد. هرچند که این ضربه پنالتی طارمی نیز تبدیل به گل نشد.

* واکنش‌های برانکو زمانی که بازیکنان پرسپولیس موقعیت از دست می‌دادند، دیدنی بود، او با دو دست ضرباتی به سر خودش می‌زد.

* بعد از گل دوم سایپا برانکو دقایقی روی نیمکت نشست.

* رضا نوروزی مهاجم تیم سایپا که پنالتی این تیم را تبدیل به گل کرده بود، به‌ دلیل احترام به تماشاگران پرسپولیس خوشحالی نکرد.

 

 * امید عالیشاه در بین دو نیمه توسط برانکو ایوانکوویچ تعویض شده و قرار بود به جای این بازیکن علی علیپور به میدان برود، اما ظاهراً این بازیکن فراموش کرده بود که خودش را برای آغاز بازی آماده کند و به همین دلیل پشت دروازه‌ها مشغول گرم کردن بود.

 

 این مسئله باعث شد که بازیکنان پرسپولیس که 10 نفر بودند از داور بخواهند که بازی را نگه دارد تا علیپور به زمین بیاید. بازیکنان پرسپولیس با فریاد زدن نام علیپور، او را متوجه کردند که باید به زمین برود.

 

 * پرسپولیس همانند هفته گذشته بدون اسپانسر روی پیراهن در این دیدار به میدان رفت.

 

 * رضا نوروزی پس از زدن گل به پرسپولیس به دلیل اینکه سال گذشته در پرسپولیس حضور داشت شادی نکرد. برخلاف غلامرضا رضایی که پس از گل دوم انواع شادی را  نشان داد.

 

* جواد نکونام بازیکن تیم سایپا بعد از به ثمر رساندن گل دوم بسیار خوشحال بود و حتی از غلامرضا رضایی زننده گل نیز خوشحال تر بود.

 

 * ژلکو میاچ، مربی کروات تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه آزادی حضور داشت و نت‌برداری می‌کرد.

* بعد از اینکه برای دوم دروازه پرسپولیس باز شد، برخی از هواداران این تیم ورزشگاه را ترک کردند.

* در دقایق پایانی داور به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کرد که جری بنسون تصمیم داشت ضربه را بزند اما طارمی با اصرار توپ را از او گرفت و اجازه نداد که مهاجم هندوراسی سرخپوشان پنالتی را بزند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)