پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی تیم ببازد، انتقاد همیشه هست هم برای برانکو و هم برای بازیکنان.

هادی نوروزی دیشب یکبار دیگر به عنوان کاپیتان طعم تلخ شکست را در تیمش احساس کرد.

 

*بازی با سایپا را چطور دیدی؟

در مورد بازی واقعا حرفی ندارم که بزنم. فقط می توانم بگویم که ما در این بازی خیلی بهتر بودیم. موقعیت های بسیاری داشتیم. اما متاسفانه توپ هایمان تبدیل به گل نشد و در نیمه دوم هم وقتی مشغول حمله بودیم آن پنالتی عجیب را داور گرفت و باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

*داوری را کلا چطور دیدی؟

دیگر داریم کم کم به مسائل داوری عادت می کنیم. اگر حرف هم بزنیم یا ما را جریمه می کنند یا می گویند ساکت شوید. فقط تنها چیزی که بود این که واقعا توپ دیشب به سر رامین رضائیان برخورد کرد. اما داور با تصمیم عجیب خود پنالتی برای سایپا گرفت تا همان گونه که گفتم شیراز ما از هم بپاشد و ما شرمنده هواداران شدیم. به تنها چیزی که می توانم بگویم امیدوارم بتوانیم جبران کنیم.

*قبول داری اگر در نیمه اول پنالتی را طارمی کمی با دقت تر می زد، شاید حالا نتیجه تغییر می کرد؟

صد در صد همین طور است. اگر طارمی پنالتی اش را تبدیل به گل می کرد و یا ما می توانستیم نیمه اول یک کدام از موقعیت هایمان را تبدل به گل کنیم الان جای سایپا ما پیروز بودیم.

*کسب 4 باخت در شش بازی برای پرسپولیس آمار فاجعه باری است. به نظرت این روند تا کی ادامه پیدا می کند؟

با حرف زدن واقعا چیزی درست نمی شود و اگر هر کس مصاحبه کند و بخواهد با مصاحبه حرف های خوب بزند نمی تواند چیزی را درست کند. ما باید در زمین مسابقه صحبت کنیم و فقط پیروزی به دست بیاوریم تا این نتایج را جبران کنیم و این کار سختی است و نیاز است سخت تمرین کنیم.

*پرسپولیس تا قبل از بازی برابر پیکان نتیجه نمی گرفت. اما فوتبال با طراوت و زیبایی را بازی می کرد. اما از بازی با پیکان حتی فوتبال خوبی هم بازی نمی کند.

ببینید مطمئنا همین طور است. باید بگویم که این وقفه لیگ به نفع پرسپولیس نبود. ما روند رو به رشدی را شروع کرده بودیم که با وقفه لیگ همه برنامه مان به هم خورد. نگاه کنید سایپا هم دیشب چیزی برای گفتن نداشت. روی یک پنالتی گل زد و دو ضد حمله هم داشت. اگر ما پنالتی را در نیمه اول گل می زدیم نتیجه مطمئنا به نفع ما تمام می شد. درست است که ما در شب گذشته پرسپولیس همیشگی نبودیم اما بدتر از سایپا هم نبودیم. چون سایپا هم چیزی برای گفتن نداشت.

*احتمالا از امروز دوباره انتقادات از برانکو شروع می شود.

خب هواداران همیشه حق دارند. وقتی باخت باشد انتقاد هم هست و این هم برای برانکو و هم برای بازیکنان وجود دارد. پرسپولیس تیم بزرگی است و هوداران زیادی هم دارد وفقط باید صبوری کرد تا بشود این نتایج را جبران کرد.

 *روز یکشنبه دیدار حساسی را باید برابر ملوان برگزار کنید.

بازی بسیار سختی را در پیش داریم. این بازی واقعا حساس است و دیگر حق اشتباه کردن نداریم. الان در حال حاضر تیم از لحاظ روحی و روانی شرایطش اصلا خوب نیست و باید فعلا روی این مساله کار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)