پرسپولیس نیوز :  وضعیت مصدومیت هافبک پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

وضعیت مصدومیت امید عالیشاه بعد از حاضر شدن جواب MRI این بازیکن هم مشخص نشد. مصدومیت عالیشاه در بازی با سایپا باعث شد این بازیکن دیدار تیمش مقابل ملوان را از دست بدهد اما این احتمال وجود دارد که عالیشاه حتی نتواند در دیدار پرسپولیس با تراکتورسازی به میدان برود.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احمدزاده از ناحیه عضله چهارسر ران دچار آسیب دیدگی بود که با تشخیص کادر فنی به او استراحت دادیم.

دکتر حقیقت در گفت و گو با کاپ در خصوص آخرین وضعیت امید عالیشاه اظهار داشت: به هر شکل ما منتظر جواب نهایی MRI عالیشاه هستیم تا وضعیت مهاجم سرخپوشان مشخص شود و تا زمانی که این جواب MRI او به دست ما نرسد توضیح دقیقی در این باره نمی شود، داد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود قرار است MRI دیگری از عالیشاه گرفته شود، پاسخ داد: نه این طور نیست و قرار هم نبوده MRI دوم از عالیشاه گرفته شود. بلکه ما جواب MRI عالیشاه را برای تشخیص پزشک ارسال کردیم اما برای تشخیص بهتر این جواب آزمایش را به پزشک دیگری هم نشان دادیم تا نتیجه نهایی را به ما اعلام کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد عالیشاه نتواند در بازی روز جمعه با تراکتورسازی به میدان برود، گفت: تا زمانی که میزان دقیق مصدومیت عالیشاه مشخص نشود نمی‌توانیم نظر نهایی را در مورد وضعیت او داشته باشیم اما همه تلاش کادر پزشکی این است که این بازیکن قبل از بازی با تراکتورسازی در اختیار کادرفنی قرار بگیرد.

پزشک تیم پرسپولیس در خصوص خط خوردن فرشاد احمدزاده اذعان داشت: احمدزاده از ناحیه عضله چهارسر ران دچار آسیب دیدگی بود که با تشخیص کادر فنی به او استراحت دادیم تا با بهبودی کامل بتواند سرخپوشان را در بازی مقابل تراکتور همراهی کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)