پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت: از بچه های تیم هم تشکر می کنم که بعد از ورود به تیم کمک زیادی کردند تا با شرایط هماهنگ شوم.

محمد انصاری ، درباره بازی تیمش مقابل ملوان در جام حذفی اظهار داشت: برابر ملوان بازی خوبی داشتیم. از  اینکه هم بازی ام مصدوم شد ناراحتم ولی خوشحالم توانستم بازی خوبی برای پرسپولیس انجام دهم. خوشحالی بیشتر من نیز به خاطر پیروزی تیم در این دیدار بود. به هرحال دیدید که داوری بازی چه شرایطی داشت و اواخر بازی چه مسایلی پیش آمد خدارا شکر توانستیم با پیروزی در این دیدار به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

وی درباره اینکه در این بازی جای حاتمی را  گرفت ادامه داد: بابک حاتمی بازیکن خوبی است و بعد از مشکلی که برای او پیش آمد به دستور برانکو وارد بازی شدم و خوشحالم که توانستم جواب اعتماد او را بدهم. همچنین خوشحالم که هواداران به قدری راضی بودند که من را تشویق کنند. من با آرزوهای زیادی به پرسپولیس آمدم و به بعضی از آنها رسیدم اما آرزوهای بزرگ و بیشتری وجود دارد که سعی می کنم با تلاش بیشتر با پرسپولیس به آنها برسم. در این میان از بچه های تیم هم تشکر می کنم که بعد از ورود به تیم کمک زیادی کردند تا با شرایط هماهنگ شوم.

انصاری درباره اینکه در مرحله بعدی مسابقات باید برابر ذوب آهن به میدان بروند اذعان داشت: قطعا بازی سختی خواهیم داشت. ما در واقع باید قهرمان جام حذفی را شکست دهیم و این کار هرچند سخت است اما انگیزه های زیادی در تیم وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)