پرسپولیس نیوز :  مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره سوشا مکانی نباید با توجه به اتفاقاتی که در بازی با ملوان روی داد، قضاوت کرد.

مصطفی قنبرپور درباره تصاویری که از وی در حال گفت وگو با سوشا مکانی در  جریان بازی با ملوان پخش شد اظهار داشت: صحبت خاصی نبود. سوشا مکانی آنقدر پرانرژی است که باید با او پرانرژی صحبت کرد. در آن صحنه هم من از او می خواستم بدون آنکه حرف و اعتراض را ادامه دهد برگردد، به او گفتم با توجه به اینکه نقطه قوت تیم  است باید مراقب باشد خود را در معرض اخراج قرار ندهد و به همین دلیل بهتر است به درون دروازه برگردد.

وی درباره آنکه رفتارهای سوشا مکانی در بازی با ملوان اعتراض های عمومی رسانه ها  کارشناسان را در برداشته است، ادامه داد: کسانی که سوشا مکانی را از نزدیک می شناسند می دانند او چقدر احساسی است و واقعیت شخصیت او این نیست.  سوشا مکانی دروازه بان بسیار خوبی است. از سوی دیگر بسیار انرژیک نشان می دهد. قطعا این همه توانایی فنی و انرژی می تواند برای هر تیمی مشکل گشا باشد. البته سوشا مکانی و در کل همه ما به ویژه در جایی مثل پرسپولیس که فشارهای روانی در آن بسیار زیاد است باید بتوانیم آستانه تحمل خود را بالا ببریم تا در مواقع سخت بازی ها دچار مشکل نشویم. بدون تردید مکانی هم در چنین شرایطی می تواند نه تنها در پرسپولیس به عنوان یک ناجی مطرح شود، بلکه قادر خواهد بود برای تیم ملی ایران نیز به نقطه اتکاء بدل شود.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: شک ندارم آینده بازیکنی مثل سوشا مکانی در تیم ملی درخشان خواهد بود و امیدوارم آنچه در بازی با ملون روی داد، ملاک قضاوت در مورد این بازیکن قرار نگیرد چون واقعیت او چیز دیگری است.

قنبرپور درباره عملکرد پرسپولیس در بازی با ملوان و اینکه گفته می شود آنها نسبت به قبل از تعطیلات افت کرده اند، اظهار داشت: قبول دارم در نیمه اول خیلی خوب نبودیم. اما شرایط در نیمه دوم تغییر کرد باید این نکته را هم در نظر بگیریم که فشار روی بازیکنان به جهت نتایجی که کسب کرده ایم بسیار زیاد است و این مساله بدون هیچ تردیدی روی عملکردهاتاثیر می گذارد. شاید هم تعطیلی پیش آمده در مسابقات روی این مساله و تغییر روند حرکت تیم بی تاثیر نبوده است. ما از هفته دیگر هم وارد تعطیلات می شویم یک وضعیت آن داشتن فرصت برای کار بیشتر و رسیدن مصدومان است. اما تاثیر دیگر آن تغییر روند  حرکتی تیم خواهد بود. به عنوان مثل در تعطیلات قبلی ما در حالی تمرین خود را دنبال می کردیم که 7 بازیکن را در اختیار نداشتیم. پس امکان استفاده بهینه از آن زمان هم فراهم نبود. درباره تیم ملوان هم باید بگویم ما با یک تیم خیلی خوب بازی کردیم. ملوان را با هدایت خوب حمید استیلی تیمی دیدم که فوتبال را خوب می فهمد آنها پتانسیل بسیار بالایی دارند تا در لیگ به رده های بالای جدول برسند. فکر می کنم استیلی از ملوان تیمی خطرناک برای حریفان آینده اش خواهد ساخت.

وی درپایان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد برانکو از نظر قبلی خود برگشته و مسلمان را پذیرفته است، گفت: اگر نظر آقای برانکو این بود که مسلمان بازیکنی نیست که بتواند به تیم کمک کند، قطعا شرایط جذب این بازیکن فراهم نمی شد. ولی به هرحال هر مربی برای خود برنامه ریزی و نظام مشخصی دارد. مسلمان یک بازیکن طراح و بازیساز است. وقتی ایوانکوویچ او را در شرایط پرفشار بازی وارد زمین کرده است یعنی اینکه روی او حساب می کند و به توانایی این بازیکن اعتقاد دارد. مسلمان هم در این بازی با پاسی که داد علیپور را راه انداخت که این بازیکن هم پاس گل را به طارمی داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)