پرسپولیس نیوز : مربی پرسپولیس گفت:خیلی هم در قید و بند این حرفها نیستم که بگویم از روی نیمکت بلند می شوم یا خیر.

کریم باقری در رابطه با دیدار امروز پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: متاسفانه پرسپولیس تا اینجای فصل نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و وضعیت خوبی در جدول نداریم اما بچه ها امروز مصمم هستند تا بازی خوبی ارائه دهند و دست پر میدان را ترک کنند.

وی ادامه داد: فکر می کنم چون هر 2 تیم هجومی بازی می کنند، بازی جاندار و قشنگی را شاهد خواهیم بود. ویژگی مشترک پرسپولیس و تراکتورسازی این است که محافظه کار نیستند.

مربی پرسپولیس درباره وضعیت تراکتورسازی تصریح کرد: تیم تراکتورسازی از تیمهای خوب فوتبال ماست. آنها بازیکنان خوبی دارند که می توانند نتیجه بازی را عوض کنند. ما هم برنامه های خودمان را برای این بازی داریم. از این مسائل که بگذریم، تراکتورسازی تیم شهر خودم است و شخصا به این تیم علاقه دارم.

وی درباره رویارویی با تیمی که سابقه بازی در آن دارد، گفت: حسم را نمی توانم بیان کنم. 2 سال قبل هم با همین پرسپولیس مقابل تراکتورسازی قرار گرفتم. من بارها در ترکیب تراکتورسازی بازی کردم اما به هر حال پرسپولیس هم تیم محبوب من است و الان هم در این تیم مسئولیت دارم.

باقری در پاسخ به این سوال که مثل برخی از مربیان حاضر نیست مقابل تیم سابقش از روی نیمکت بلند شود، اذعان داشت: من هنوز سرمربی نشدم و به عنوان مربی روی نیمکت پرسپولیس می نشینم. به هر حال وظایفی به من محول شده که آنها را باید انجام دهم. خیلی هم در قید و بند این حرفها نیستم که بگویم از روی نیمکت بلند می شوم یا خیر.

وی در پایان گفت: برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می کنم. آنها یک قهرمانی در جام حذفی  دارند و امیدوارم این تیم یک قهرمانی لیگ برتر هم بیاورد. هواداران این تیم را هر تیمی ندارد و این یک نکته مثبت برای تراکتورسازی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)