پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بان های پرسپولیس به سوشا مکانی دلداری داد.

حاشیه دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس به شرح ذیل است:

* با توجه به اهمیت بازی امروز و تاثیر نتیجه آن در ادامه فعالیت برانکو در پرسپولیس این مربی در حین گرم کردن اعضای تیمش به کنار زمین چمن آمده و گرم کردن تیمش را از نزدیک زیر نظر دارد.

* تیم پرسپولیس امروز با پیراهن ، شورت و جوراب سفید در میدان مسابقه حضور پیدا خواهند کرد.

* برخلاف سه بازی گذشته پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی این تیم امروز در حالی وارد زمین مسابقه می شود که اسم اسپانسر جدیدش را روی پیراهن خود هک کرده است.

* بدترین نقطه ورزشگاه یادگار تبریز در طبقه پایین که کنار مدخل شمالی ورزشگاه یادگار امام است به هواداران تیم پرسپولیس اختصاص داده شده است.

* هواداران تیم تراکتورسازی با دیدن برانکو ایوانکوویچ برای او سرود خداحافظی سر دادند.

* فرمانده و جانشین فرمانده یگان ویژه تبریز امروز به منظور برگزاری هرچه بهتر مسابقه تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کرده است.

*هواداران تراکتورسازی علیه محسن مسلمان شعار سر دادند.

*سوشا مکانی و ایمان صادقی دو دروازه بان پرسپولیس پیش از سایر نفرات تیم شان به زمین آمدند و هواداران تراکتورسازی به شدت از خجالتشان درآمدند.پس از این اتفاق،پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس به سمت مکانی رفت و به او دلداری داد.

*احمد امیرکامدار،بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی که در عضویت تیم سیاه جامگان قرار دارد در جایگاه ویژه حضور یافت.

 

*محمد رضا اخباری دروازه بان تراکتور در هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شد.بلافاصله پزشکان برای مداوای وی به زمین رفتند.اخباری پس از دقایقی به تمرین بازگشت.

 

* بابک حاتمی بازیکن تبریزی تیم پرسپولیس که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم پرسپولیس در مصاف امروز نیست همراه با تعدادی از دوستانش به ورزشگاه یادگار امام آمد که طرفداران تراکتورسازی در لحظه ای که این بازیکن به سمت جایگاه ویژه ورزشگاه می رفت به شدت علیه او شعار سر دادند و این بازیکن را هو کردند.

 

وقتی ترکی قصد ورود به داخل زمین را داشت از قسمتی از جایگاه به سمت وی و کمک هایش چند عدد گوجه فرنگی پرتاب کردند.

 

* سکوهای جایگاه شماره 10 ورزشگاه یادگار  که در بازی تیم تراکتورسازی و نفت در فصل گذشته  کنده شده بود به رغم گذشتن هفت هفته از شروع لیگ برتر همچنان ترمیم نشده اند.

 

*چند آدمک پلاستیکی قرمز رنگ باعث کری هواداران تراکتورسازی علیه پرسپولیس شد.این آدمک ها توسط یکی از هواداران تراکتورسازی به داخل زمین ریخته شد و بلافاصله هواداران تراکتورسازی علیه پرسپولیس شعار سر دادند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)