پرسپولیس نیوز : دیدار 2 تیم تراکتورسازی و پرسپولیس تهران در حالی از ساعت 16 و 20 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود که این دیدار حواشی در پی دارد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس قبل از حضور تیمش در زمین مسابقه به تنهایی وارد زمین شد و جو ورزشگاه را زیر نظر گرفت و سپس راهی رختکن شد.

یکی از اعضای تیم پرسپولیس با دوربین از هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه فیلمبرداری کرد.

هواداران تراکتورسازی در ادامه کری خوانی های خود پرسپولیس را محبوب افغانستان خواندند!

عکاسان حاضر در کنار زمین با کارلوس کاردوسو مدافع برزیلی تراکتورسازی عکس سلفی گرفتند.

هنگامی که گوینده ورزشگاه برای نخستین بار قصد داشت صحبت هایی را مطرح کند هواداران تراکتورسازی با سوت ممتد خود مانع شنیده شدن صحبت های وی شدند. پس از دیدار تراکتورسازی و نفت در آخرین بازی فصل گذشته هواداران تراکتورسازی همواره گوینده ورزشگاه را مقصر اتفاقات رخ داده می دانستند.

بازیکنان پرسپولیس در داخل زمین پیراهن های رنگارنگی دارند به گونه ای که دروازه بانان این تیم زرد پوش شده و سایر بازیکنان نیز پیراهن های بنفش بر تن دارند که در این میان 4 بازیکن نیز سفید پوش شدند.

هنگام قرائت اسامی بازیکنان پرسپولیس هواداران سوت ممتد زدند و بازیکنان تیم تراکتورسازی را مورد تشویق قرار دادند.

 

 قبل از شروع مسابقه یک دقیقه سکوت برقرار شد.

بازیکنان 2 تیم به مناسبت هفته دفاع مقدس با دسته گل وارد زمین مسابقه شدند و دسته گل های خود را در کنار عکس هایی از شهدا قرار دادند.

هواداران تراکتورسازی با شعارهایی حمایت خود را از تونی اولیویرا اعلام کردند و برای دقایقی وی را تشویق کردند تا شایعات حضور مربیان دیگر در تبریز را محکوم کنند.

تونی اولیویرا و ایوب ذوالفقاری به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و به پرسپولیسی ها خوش آمد گفتند.

سینا عشوری به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و با محسن مسلمان خوش و بش کرد.

فرشاد احمدزاده که سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد به سمت نیمکت این تیم رفت و با همه نیمکت نشینان این تیم صحبتی کوتاه داشت.

تونی اولیویرا از نخستین دقایق شروع مسابقه حرکات خاص خود را در کنار زمین آغاز کرده است. البته سانترهای اشتباه سرخ پوشان باعث عصبانیت بیشتر تونی شد.

برانکو ایوانکوویچ از دقیقه چهارم به کنار زمین مسابقه آمد.

هواداران پرسپولیس با اینکه تعدادشان نسبت به تراکتوری ها کمتر است ولی بدون توقف در حال تشویق تیمشان هستند.

به جز عکاس باشگاه پرسپولیس تمامی عکاسان پشت دروازه پرسپولیسی ها قرار دارند.

آنتونیو پسر تونی در کنار زمین حضور پیدا کرد که ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی وی را به آرامش دعوت کرد.

کارت زردهای داور مسابقه باعث عصبانیت شدید هواداران تراکتورسازی شد و به شدت علیه داور فحاشی کردند.

 

* برخی هواداران تراکتورسازی در اقدامی که انگیزه آن مشخص نبود به سمت جایگاه خبرنگاران اشیایی پرتاب می‌کردند.

 

* سامان نریمان جهان بازیکن نیمکت‌نشین تراکتورسازی با وجود نیمکت نشین بودن اما به شدت از سوی هواداران پرشور تراکتورسازی مورد تشویق قرار می‌گرفت.

* سروش رفیعی و محسن مسلمان دو بازیکن نیمکت‌نشین تراکتورسازی و پرسپولیس پیش از شروع بازی لحظاتی با یکدیگر صحبت کردند.

 

* برخلاف پیش بینی مسوولان برگزاری استقبال زیادی از بازی تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس نشده و در حدود 25هزار تماشاگر به ورزشگاه یادگار امام آمدند. که این تعداد از جمعیت در حدود یک سوم کل ظرفیت ورزشگاه است.

 

* در حالی که بازی امروز تراکتورسازی و پرسپولیس حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر است اما در جایگاه خبرنگاران خبری از اینترنت نیست که این مسئله کار اصحاب رسانه را برای انتقال خبر با سختی روبرو کرده است.

* تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی به همراه دستیارانش به سمت نیمکت پرسپولیس آمد و به اعضای کادر فنی این تیم جهت حضور در تبریز خوشامد گفت.

* در حالی که مدت‌هاست نام پرسپولیس برای تیم سرخ‌پوش تهرانی انتخاب شده و دیگر خبری از نام تیم پیروزی نیست اما بلندگوی ورزشگاه نام حریف امروز تراکتورسازی را پیروزی عنوان کرد.

* داوران بازی هم شاخه گلی به مقام شهدا اهدا کردند.

 

* کریم باقری مربی تیم پرسپولیس در طول مدت زمان برگزاری بازی در نیمه اول از روی نیمکت کادر فنی پرسپولیس بلند نشد.

 

* در دقیقه 37 بازی و در حالی که کمال کامیابی نیا قصد داشت پرتاب اوتی از کنار خط طولی انجام دهد هواداران تراکتورسازی با پرتاب سیب او را مورد هدف قرار داده و پس از دو پرتاب بالاخره یک سیب را به طور مستقیم به کمر او  کوبیدند که این اقدام بلافاصله با حضور به موقع یگان ویژه مستقر در ورزشگاه به پایان رسید.

*رضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس با شجاع خلیل زاده درگیر شد.این درگیری تا دقایق پایانی نیمه نخست ادامه داشت.بین این دو بازیکن الفاظ رکیکی رد و بدل شد.

 

* گوینده ورزشگاه پیش از شروع بازی از حاضران در ورزشگاه خواست تا به احترام درگذشتگان حادثه مکه یک دقیقه سکوت کرده و برای آنها فاتحه بفرستند اما طرفداران تیم تراکتورسازی با ایجاد سروصدا و سوت زدن این سکوت را شکسته و به خواسته گوینده ورزشگاه عمل نکردند.

 

* تعداد هواداران پرسپولیس به 100 نفر رسیده است.

* یک خبرنگار با یونیفورم پرسپولیس در جایگاه خبرنگاران حضور دارد.

* در فاصله کمی قبل از شروع بازی تعداد جمعیت حاضر در ورزشگاه به حدود 15 هزار نفر رسیده است.

* برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک زمین از سوی اندک طرفداران تیم پرسپولیس تشویق شد و وی به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)