پرسپولیس نیوز : هواداران خشمگین تیم تراکتورسازی در اواخر بازی بارها علیه سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی شعار دادند و خواستار کناره‌گیری او از باشگاه تراکتورسازی شدند.

با شروع نیمه دوم تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به سمت داور چهارم رفت و اعتراض خودش را نسبت به فحاشی تماشاگران انجام داد.

* یکی از خبرنگاران شباهت زیادی به حسین ماهینی دارد و همین موضوع باعث شد برخی او را با بازیکن تیم ملوان اشتباه بگیرند و جالب اینجاست که به او می‌گفتند دوران سربازی‌ات تمام شده یا نه!

* بازیکنان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس از دقیقه 48 از روی نیمکت بلند شده و پشت دروازه تیم خودشان مشغول گرم کردن بدن‌هایشان شدند. جالب اینجاست که همه بازیکنان پرسپولیس حتی ایمان صادقی دروازه‌بان ذخیره این تیم هم مشغول گرم کردن خودش شد.

* تماشاگران تراکتورسازی تعدادی بادکنک قرمز را به هوا فرستادند.

* به دلیل جلوگیری از درگیری احتمالی هواداران تراکتورسازی و هواداران کم‌تعداد پرسپولیس نیروهای پلیس ویژه با تعداد بیشتری در ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند.

* نورافکن‌های ورزشگاه یادگار امام از دقیقه 50 روشن شد.

* تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی با هر موقعیتی که بازیکنانش از دست می‌دادند حرکات عجیبی کنار زمین انجام می‌داد.

* محسن ترکی داور بازی در صحنه‌ای که برانکو به عملکردش اعتراض کرد به وی تذکر جدی داد.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم را 18 هزار و 600 نفر عنوان کرد. این در حالی است که خبرنگاران تبریزی معتقد بودند تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حضور دارند.

 

*پیش از پایان نیمه نخست بازی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام تبریز اتفاق عجیبی رخ داد. حدود 1000 تن از تماشاگران تراکتوری به یک باره از جای خود برخاسته و به سمت ضلع شمالی ورزشگاه حرکت کردند طوری که ماموران انتظامات غافلگیر شده و به سمت حفاظ بین سکوهای ضلع شرقی و شمالی هجوم بردند. در این زمان تعدادی از هواداران قصد داشتند با عبور از حفاظ جداکننده  جایگاه ها به سمت ضلع شمالی بروند با دستور ماموران نیروی انتظامی متوقف شده اما سر جای خود ایستاده و به یکباره علیه پرسپولیس شعار دادند.

* یکی دو هوادار قصد ورود به زمین را داشتند که نیروی انتظامی جلوی ورود آنها را خیلی سریع گرفت.

* چه زمانی که محسن ترکی برای پرسپولیس اعلام پنالتی کرد و چه زمانی که این توپ تبدیل به گل شد، هواداران تراکتورسازی به شدت علیه وی فحاشی کردند.

* زمانی که جری پشت ضربه پنالتی ایستاد سوشا مکانی پشت به ضربه پنالتی کرد و مشغول دعا کردن بود.

* از سوی هواداران تراکتورسازی اشیایی به سمت بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس پرتاب شد.

* یک شماره سامانه پیامکی از سوی بلندگوی ورزشگاه اعلام شد تا هواداران به تیم محبوب خود رای دهند اما این در حالی است که بلندگوی ورزشگاه از حاضران در استادیوم می‌خواست به تیم تراکتورسازی رای دهند!

* بعد از گل پرسپولیس تماشاگران تراکتورسازی آرام آرام مشغول ترک ورزشگاه شدند.

* هواداران تراکتورسازی در اواخر بازی بارها شعار عباسی حیا کن تراکتورسازی را رها کن سردادند تا اعتراض خود را به مدیریت باشگاه اعلام کنند.

 

* دقیقه 75 شاهین ثاقبی از زمین خارج شد و به جای او سامان نریمان جهان وارد زمین شد. این بازیکن که از تعویض ناراحت بود بدون اینکه به سمت نریمان‌جهان برود از زمین بیرون آمد. ثاقبی قصد داشت مستقیم به رختکن برود اما 2-3 نفر از نیمکت‌نشینان این تیم قصد داشتند که او را نگه دارند که این بازیکن بعد از کوبیدن مچ‌بند خود روی زمین با عصبانیت راهی رختکن شد. در این بین تعدادی از هوداران تراکتورسازی به سوی او بطری اب پرتا کردند.

 

* هواداران تراکتورسازی برای لحظاتی کوتاه شعار «تونی حیا کن تراکتور را رها کن» را سر دادند اما با واکنش دیگر طرفداران تراکتورسازی این شعار سریع قطع شد.

 

* با توجه به حواشی دقایق پایانی نیمه اول برای طرفداران اندک تیم پرسپولیس نیروی های یگان ویژه در دقیقه 81 بازی طرفداران این تیم را از ورزشگاه خارج کردند تا امنیت جانی آنها حفظ شود. این در شرایطی بود که بازی تیم پرسپولیس و تراکتور هنوزادامه داشت.

 

* با اعلام 6 دقیقه وقت اضافی نیمه دوم تعدادی از هواداران تراکتورسازی که در حال ترک ورزشگاه بودند به جای خود برگشتند تا ادامه بازی را تماشا کنند.

 

* هواداران تراکتورسازی در حین خروج از ورزشگاه از بازی بد تیم شان انتقاد می کردند و معتقد بودند تونی اولیویرا که برای مرخصی به پرتغال می رود دیگر به تبریز برنخواهد گشت.

 

* در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه به گونه ای رقم خورد که همه حاضران در آن متوجه اتفاقات حاشیه ای بودند و نیمه نخست دیدار تراکتور و پرسپولیس بدون آنکه کسی متوجه شود به پایان رسید و اعضای دو تیم زمین مسابقه را ترک کردند.

*هواداران تراکتورسازی در دقایق پایانی بازی به سمت طرفداران پرسپولیس هجوم بردند.یگان ویژه با استقرار مامور دیوار گوشتی برای محافظت از هواداران پرسپولیس ایجاد کردند.

 

* پیرو اتفاقات غیرمعمول دقایق پایانی نیمه اول بازی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی روی سکوهای ورزشگاه ماموران یگان ویژه و انتظامات ورزشگاه یادگار امام با ایجاد سه ردیف دیوار انسانی در حدفاصل استقرار تماشاگران تبریزی و پرسپولیسی مراقب سلامت اندک هواداران تیم پرسپولیس هستند.

 

* محسن ترکی در دقیقه 59 بازی نسبت به اعتراض های برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد و کنار خط طولی آمده او را به آرامش دعوت کرد.

 

* حرکات عجیب تونی اولیویرا در گوشه محوطه فنی نیمکت تیم تراکتور به شدت مورد توجه هواداران تبریزی قرار دارد و هر بار بازیکنانش را به جلو یا عقب فرا می خواند باعث تشویق طرفداران تراکتورسازی می شود.

 

* بازیکنان تیم پرسپولیس با شادی به سمت بازیکنان غمگین تراکتور رفتند و با آن ها دست دادند.

*تونی اولیویرا در خاتمه مسابقه به میانه میدان رفت و به بازیکنان تیم خود دلداری داد و آن ها را از روی زمین بلند کرد.

* در خاتمه مسابقه برانکو به سمت تونی رفت و وی را بوسید. آن دو با هم به سمت رختکن حرکت کردند.

*هواداران تراکتورسازی به شدت علیه بازیکنان شعار سر دادند.

*یک ماشین آتش نشانی در بیرون ورزشگاه مستقر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)