پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر به کرواسی نخواهم رفت و اینجا می مانم تا تمرینات تیم را شخصا زیر نظر بگیرم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص برد دیروز تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: پرسپولیس دیروز در دیداری به میدان رفت که فکر می کنم یکی از بهترین بازی های این فصل ما بود. بعد از مدت ها فشار که روی تیم ما بود، ما در همه فازها از دروازه، دفاع، هافبک و خط حمله در شرایطی بسیار ایده آلی قرار داشتیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در تعطیلات مدت 20 روز بتوانیم به طراوت گذشته بازگردیم و با توجه به اضافه شدن مصدومان بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم. البته همچون گذشته یکسری از بازیکنان مان را برای حضور در تیم ملی در اختیار نداریم که این امر هم طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برنامه های این تیم در این مدت 20 روز اذعان داشت: ما برنامه ها را در مدت بیست روز به تمام بازیکنان داده ایم و از آنها خواسته ام تا به شدت کار کنند و همین طور ادامه خواهیم داد تا به اوج خود برسیم.

وی در خصوص اینکه چه زمانی قصد دارد ایران را ترک کند، پاسخ داد: من قرار بود که بعد از بازی به کرواسی سفر کنم اما به خاطر اینکه تیم به شرایط مسابقه بازگردد و طراوت خود را پیدا کند از این کار منصرف شدم و دیگر به کرواسی نخواهم رفت و اینجا می مانم تا تمرینات تیم را شخصا زیر نظر بگیرم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص گلزنی بن سون در برابر تراکتور گفت: من خیلی از این بازیکن راضی هستم و از ابتدا هم روی این بازیکن نظر مثبتی داشتم. البته او به خاطر اینکه دیر به تیم اضافه شد کمی ناآماده و ناهماهنگ بود و مطمئنا در آینده نکات مثبت تری از او خواهیم دید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ناراحتی طارمی از نزدن پنالتی در بازی مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: من این موضوع را در رسانه ها خواندم. باید بگویم من تعیین می کنم که چه کسی در تیم پنالتی بزند و هیچ کس حق اعتراض به این موضوع را ندارد. البته من منتظر هستم که طارمی از اردوی تیم ملی برگردد و آن وقت در خصوص مصاحبه هایش با او صحبت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)