پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من تا آخرین ثانیه ای که کنار پرسپولیس هستم برای موفقیتش دست از تلاش بر نمی دارم.

برانکو ایوانکوویچ درباره شایعه برکناری اش از سمت سرمربیگری تیم پرسپولیس  و اینکه گفته می شود اگر تراکتور را نمی برد دایی جایش را می گرفت، اظهار داشت: این جمله که مربی فلان تیم قرار است عوض شود یکی از شایع ترین جملات در فضای فوتبال است که اغلب درباره مربیان تیم های فوتبالی چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی شنیده می شود. از این رو معتقد هستم که خیلی نباید به این قبیل شایعات توجه کرد.

وی افزود: این هم برای اولین بار نبوده که یک چنین موضوعی درباره سرمربی تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس مطرح شده است. معمولا این قبیل شایعات حول و حوش تیم های پرطرفدار بیشتر به گوش می رسد.

سرمربی پرسپولیس همچنین تصریح کرد: من هم یک چیزهایی در این باره شنیده بودم که قرار بود اگر در تبریز نتیجه نمی گرفتیم اخراجم کنند. رفتن و جدا شدن از یک تیم هم بخشی از کار مربیگری است اما این را می گویم که من تا آخرین ثانیه ای که کنار پرسپولیس هستم برای موفقیتش دست از تلاش بر نمی دارم.

بر این اساس امروز شایعه ای از سوی برخی نشریات ورزشی منتشر شد مبنی بر اینکه اگر پرسپولیس در تبریز نتیجه نمی گرفت برانکو ایوانکوویچ از سمت خود برکنار و علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس جایگزین وی می شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)