پرسپولیس نیوز : سرمربی پرسپولیس گفت: حضور بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی به روند کاری ما ضربه می زند.

برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران در ارتباط با جلسه امروز که در باشگاه پرسپولیس انجام شد اظهار داشت: جلسه مربوط به هیات مدیره نبود بلکه از همین جلسه های معمولی بود که من همیشه با طاهری و مسئولان باشگاه صحبت می کنم.

وی ادامه داد: کار ما با تمرینات فشرده ادامه پیدا می کند. دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت. دو نوبت در روز تمرین می کنیم. البته سه، چهار روز هم استراحت به بازیکنان می دهیم.

برانکو در ارتباط با تعطیلات پیش آمده در شرایطی که پرسپولیس به اوج رسیده بود، اذعان داشت: قطعا این مساله روی ما تاثیر منفی می گذارد. مخصوصا در مورد بازیکنانی که تمرین آنها در تیم ملی با تمرین تیم متفاوت است و مدتی زمان می خواهد که آنها به شرایط ایده آل تیم برسند.

وی در ارتباط با دادن پنالتی های قبلی به مهدی طارمی و صحبت اخیرش در این باره که مگر من دیوانه ام که پنالتی را به بازیکنی بدهند که رویش خطا شده، اظهار داشت: من اصلا این حرف را نزدم. از قول من دروغ می گویند. من گفتم بن سون ضربه را بزند. قانون نانوشته ای در فوتبال است که من در مورد آن صحبت کردم که وقتی پنالتی  روی بازیکنی می شود به این بازیکن پنالتی نمی دهند. البته من خودم این قانون نانوشته را در بازی با سایپا رعایت نکردم ضمن اینکه پنالتی مسابقه با تراکتورسازی گل شد. ما نفرات پنالتی زنی چون رضائیان را داریم و نمی دانم اصلا چرا باید این صحبت ها مطرح شود. قاطعانه می گویم اگر چنین جمله ای از من گفته شده باشد دروغ است.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با بازی های بعدی پرسپولیس ادامه داد:شما امروز مطمئن هستید که سالم به خانه تان می رسید؟ منظورم این است که از آینده اطلاع دارید؟ البته بنویسید که من با خنده این را گفتم.

وی در رابطه با مصدومان تیم اذعان داشت: کفشگری و حیدریه بازیکنان مصدومی بودند که به هر حال بازی را انجام دادند و من به آنها تبریک می گویم. فقط بازیکن سالم است  که خوب است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)