برای حضور در دیدار برابر صبا؛ تکلیف شیث رضایی امشب مشخص می‌شود


مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، تکلیف شیث رضایی برای حضور در دیدار برابر صبای قم تا امشب مشخص خواهد شد.


فرید زرینه در حاشیه تمرین عصر چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این خبر افزود: بعد از عمل جراحی که روی بینی شیث رضایی انجام شد برای اینکه از مصدومیت دوباره این بازیکن جلوگیری بعمل آوریم ماسکی مخصوص برای او از خارج کشور سفارش دادیم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه شیث با ماسک خارجی دید خوبی نداشت تا اینکه ماسکی از تولید داخل کشور برای او تهیه کردیم که دیدش با آن به مراتب بهتر بود. این ماسک را در تمرین امروز هم روی صورت شیث آزمایش کردیم و او مشکل خاصی نداشت.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: برای حضور شیث در دیدار روز جمعه مقابل صبای قم امشب تصمیم گیری خواهیم کرد. قرار است امشب با پزشک جراح و متخصصی که بینی شیث را مورد عمل جراحی قرار داده است، وضعیت این بازیکن را بررسی کنیم و در صورت صلاحدید ایشان از وجود این بازیکن برای دیدار مقابل صبا استفاده خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف صبای قم می رود. این دیدار در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)