پرسپولیس نیوز: جواد نکونام می گوید درگذشت هادی نوروزی تلخترین فاجعه نیم قرن اخیر فوتبال ایران است.
 
خبر تلخ درگذشت کاپیتان پرسپولیس، فوتبال ایران را خیلی سریع درنوردید و حتی ستاره هایی که کمتر با او در ارتباط بودند هم روزی تلخ و شبی تلخ تر را پشت سر گذاشتند.
 
جواد نکونام یکی از آن بازیکنان سرشناس ملی است که از صبح پنجشنبه همین طور هاج و واج مانده است. او که عصر پنجشنبه به ملاقات خانواده آن مرحوم رفته بود، می گوید: «خدا به خانواده اش صبر بدهد. پسر متین و بی نظیری بود. اینکه تا آخر شب با بچه هایت بازی کنی، بگویی و بخندی و ی یکدفعه در خواب تشنج کنی و برای همیشه از بین شان بروی، قسمت عجیبی است. راستش من هرچه فکر می کنم چنین اتفاق تلخی را در فوتبال مان نداشتیم. حتی پدرم 50 سال است که فوتبال ایران را زیر و رو می کند. او هم اتفاقهای به این تلخی را هیچ وقت به یاد نداشته است. فوتبال ما بزرگان زیادی را از دست داده اما اینکه یک پسر محجوب و با اخلاق، این طور ناگهانی و تراژیک فوت کند، تا به حال نداشتیم. من واقعا از صمیم قلب به خانواده اش تسلیت می گویم .»
 
نکونام در ادامه می گوید: «فوت این جوان رعنا تلنگر دیگری بود به فوتبال ما. اینکه با همه سر و صدایی که فوتبال ما دارد ، هنوز بحث آتیه ورزش حرفه ای مان مشخص نیست. البته قطعا پرسپولیسی ها تمام حق و حقوق خانواده هادی نوروزی عزیز را می پردازند اما ورزش حرفه ای ما هنوز از داشتن یک صندوق آتیه و بیمه رنج می برد و امیدوارم هرچه زودتر همه همتی کنیم و تشکیلاتی بسازیم که به فکر آتیه بچه هایی باشد که شاید مثل ستاره ها، ارقام آنچنانی هم نمی گیرند. »
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)