پرسپولیس نیوز: مدیر‌عامل باشگاه استقلال، حسین بادامکی و رضا عنایتی از درگذشت "هادی نوروزی" ابراز تاسف کردند.
 
از جمله افرادی که در مراسم درگذشت "هادی نوروزی" کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس حضور داشت حسین بادامکی، پیشکسوت باشگاه پر‌سپولیس بود. او ضمن ابراز تاسف از درگذشت هادی نوروزی، بیا‌ن‌ کرد: نوروزی همیشه دوست داشت تا پر‌سپولیس به شرایط خوبی برسد و شاید امسال می‌توانست سال خوب برای خودش و پر‌سپولیس باشد، ولی در گذشت غم انگیز او همه ما را ناراحت کرده و امیدواریم که بتوانیم با این غم بزرگ کنار بیاییم، چرا که پر‌سپولیس تازه داشت به آرامش می رسید که این اتفاق افتاد.
 
از دیگر حاضران در این مراسم می‌توان به غلامرضا عنایتی، پیشکسوت استقلال و حال حاضر سیاه جامگان اشاره کرد. وی در اظهاراتش درباره مرحوم نوروزی نیز گفت: امیدوارم که دیگر از این اخبار ناراحت کننده نشنویم. ورزشکاران اگر بیرون از مسابقه با یکدیگر رقیب هستند در بیرون رفاقت دارند و در کنار هم زندگی می‌کنیم. این مساله از زیبایی‌های ورزش است. من امروز به مراسم مرحوم نوروزی آمدم تا وظیفه‌ام را که تشییع پیکر آن مرحوم بود را انجام دهم. البته این کار من اصلا کار خاصی نیست،‌ بلکه وظیفه من بوده است.
 
از دیگر افرادی که در این مراسم حضور داشت بهرام افشارزاده، مدیر‌عامل استقلال بود که در اظهاراتی کوتاه به خبرنگار ایسنا، گفت: واقعا حیف شد که "نوروزی" از پیش ما رفت. امیدوارم که خداوند روحش را با ائمه اطهار محشور کند. او از بازیکنان با اخلاق فو‌تبا‌ل ایران بود و من ضایع درگذشت او را به باشگاه پر‌سپولیس، خانواده‌ و هو‌اد‌ا‌ران آن مرحوم تسلیت می گویم و امیدوارم که این عزیزان ما را در غم‌شان شریک بدانند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)