دایی رفیق من نیست ، مربی که فوتبال را نابود کرده یک میلیارد می خواهد ! استیل آذین هم برنده شود ، انگار پرسپولیس برده

 

مرجع خبری پرسپولیس: مصاحبه جنجالی عابدزاده با روزنامه خبروزشی ، که روز گذشته از آن خبر داده بودیم انجام شد و صرفا برای انجام رسالت خبریمان مصاحبه مربی دروازه بانان سابق پرسپولیس پس از جدایی از این تیم و پیوستن به استیل آذین را ، پیش رو قرار می دهیم:

 

چه شد که ناگهان از پیگیری دریافت طلب خود صرف نظر کرده و تصمیم به فسخ قرارداد گرفتید؟


می دانید که پس از سرمربی گری علی دایی در پرسپولیس من را از تیم کنار گذاشتند ، اما به جای پرداخت حق و حقوقم اعلام کردند باید در آکادمی پرسپولیس و تیم های پایه ای کار کنم و پس از آن نیز گفتند آنالیزور باش . من بابت خدمت به پرسپولیس مشکلی ندارم اما مشخص بود قصد دیگری در کار است . در روزهای اخیر نیز پس از مشورت با مردم و دوستانم تصمیم به فسخ قرارداد گرفتم چون متوجه شدم برخی می خواهند مرا پولکی جلوه دهند ، در حالی که می توانستم قراردادم را فسخ نکنم و حداقل 100 میلیون بگیرم قید این پول را زدم تا آقایان نتوانند به من اتهامی بزنند ، حتی دیروز موقع فسخ قرارداد خودشان گفتند 13 میلیون طلب داری که گفتم آن را به آقای سرپرست موقت می بخشم!

 

سمت آنالیزوری برای عابدزاده خوب نیست ؟ نظر شما چیست؟

 

 

قرارداد من حرفه ای بسته شده بود اما بعد از اخراجم وقتی پیگیر شدم دیدم سرپرست پرسپولیس نامه ای به مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها نوشته و تاکید کرده عابدزاده به هیچ وجه اخراج نشده و به عنوان یک عضو کادرفنی باید به تعهداتش عمل کند . در کجای دنیا یک مربی با قرارداد حرفه ای حق ندارد روی نیمکت بنشیند؟ سرپرست می گوید باید به تعهداتش پایبند باشد و سرمربی می گوید حق نشستن روی نیمکت ندارد !

 

برخی عقیده دارند دایی باید به عنوان دوست قدیمی شما را تا آخر فصل در کادر فنی نگه می داشت؟

 

کدام دوست؟ برخی ها معنای دوستی را نمی دانند . بچه های قدیمی تیم ملی از پیروانی و باقری تا عزیزی همه با معرفت و رفیق باز هستند ؛ من دروازه بان فیکس تیم ملی بودم اما ناگهان خط خوردم تا نتوانم بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندم . گرفتید چه می گویم؟ من هنوز بابت مصدومیت هایم درد دارم و باید فیزیوتراپی کنم اما برخی خودشان را از همه طلبکار می دانند . با اینکه فوتبال ما را به خاک سیاه نشاندند ، باز هم از این فوتبال ادعای ارث و میراث می کنند . اما همیشه این طور نخواهد بود که بتوانند با نفوذ هرجوری دوست دارند کار کنند…

 

 

پارسال که از طریق مسئولان سازمان تربیت بدنی پیگیر دریافت مطالباتتان شدید چرا به نتیجه نرسیدید؟

 

آقای سعیدلو به من گفت مشکلی نداری و حق و حقوقت را خواهی گرفت حتی با معاونان ایشان هم صحبت کردم اما علیرغم داشتن مدارک کافی باز هم نتیجه ای حاصل نشد . آنچه مسلم است من چند ماه اذیت شدم و در واقع سر کارم گذاشتند . اقای سرپرست موقت در تلویزیون اعلام کرد قرارداد عابدزاده 400 میلیون است و ماهی 2 میلیون بابت اجاره خانه دریافت می کند در حالی که قراردادم موجود و رقم ذکر شده در آن 200 میلیون است و فقط 88 میلیون آن را گرفتم و بقیه اش را بخشیدم ضمنا در فوتبالی که یک مربی ناکام یک میلیارد گرفته و یک میلیارد هم غرامت می خواهد ، من می توانم ادعای قرارداد چندمیلیاردی بکنم . مگر می شود دو میلیارد بگیری بابت بیچاره کردن فوتبال؟! امثال ما باید نوکر مردم و فوتبال باشیم که از بغل آن به همه جا رسیده ایم نه اینکه گذشته خودمان را فراموش کنیم و به همه فخر بفروشیم از زمین و زمان طلبکار باشیم و با بی ادبی به دیگران بتازیم و دست اخر چند صد میلیون تومان پول بخواهیم .

 

چه شد که به استیل آذین رفتی؟

 

مرجع خبری پرسپولیس -به قول پیروانی استیل آذین بوی پرسپولیس می دهد ، مالک این باشگاه یک پرسپولیسی تمام عیار است از جیب شخصی اش برای پرسپولیس و فوتبال خرج کرد و هرماه چندین زندانی را آزاد می کند بدون اینکه مثل برخی آقایان دنبال ریاکاری باشد ، بدون اینکه همه جا دنبال خودش دوربین فیلمبرداری و 4 تا عکاس راه بیندازد . اگر هدایتی در پرسپولیس می ماند این تیم بدون شک الان قهرمان لیگ شده بود چون هدفش شاد کردن دل هواداران بود.

 

اولین حضور شما روی نیمکت استیل آذین مصادف است با نبرد استیل آذین و پرسپولیس ؟

 

استیل آذین و پرسپولیس مثل برادر هستند ! هرچند به نظر من پرسپولیس برادر بزرگ تر است و عزیز دل همه ماست . هدایتی که به گردن پرسپولیس حق دارد ! من ، افشین پیروانی ، مهدوی کیا ، کاویان پور ، نیکبخت ، کریمی و… سال ها در پرسپولیس بوده ایم و اگر سال های حضورما در پرسپولیس را جمع بزنید به نتیجه جالبی می رسید . به نظر من برنده اصلی این مسابقه هواداران پرسپولیس هستند چون هر تیمی برنده شود ، یعنی پرسپولیسی ها به پیروزی رسیده اند.

 

ولی به نوعی کری زیادی بین شما و کاشانی و دایی وجود دارد؟

 

من نوکر مردم ایران هستم . اما احمدرضا عابدزاده هستم ، خودم را در حد و حدود هر کسی برای کری خواندن نمی دانم ! من فقط می توانم بگویم مخلص پرسپولیس و هوادارانش هستم.

 

به نظرت استیل آذین یا پرسپولیس شانسی برای کسب سهمیه آسیایی دارند؟

 

پرسپولیس در زمان سرمبیگری کرانچار روند رو به روشد خیلی خوبی پیدا کرده بود ! اما او را برکنار کردند و در این حالت باید تیم قهرمان لیگ برتر شود ، چون کلی هزینه شد تا مربی تیم برود و نتایج بهتری حاصل شود . (نکته: تیم استیل آذین هم همین عمل را انجام داده و با برکناری استیلی ، پیروانی و عابدزاده را آورره) پرسپولیس بخت اول قهرمانی جام حذفی است و چون نه سپاهان و نه استقلال در این مسابقات حاضر نیستند و اگر نتواند از پس صباباتری در تهران یا مثلا فولادگستر یا احتمالا ذوب آهن بر بیاید که هیچ ! اما استیل آذین تازه یک سال است که به لیگ برتر امده و مدیران این باشگاه نشان دادند چقدر حرفه ای هستند و تیمی که تازه به لیگ آمده جزو مدعیان بوده است .

 

به نظرت نتیجه بازی چه خواهد شد؟

 

معلوم نیست

 

صحبت خاصی مانده؟

 

هواداران پرسپولیس بدانند احمدرضا عابدزاده عاشق تیمش بوده و هست اما او را با کم لطفی و تحقیر از خانه اش بیرون کردند ؛ در پایان هم از فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته انضباطی بعنی دکتر شریفی ، کمال تشکر را دارم چون اسباب زحمت آنها را فراهم آوردم ، یک نکته ای هم بگویم برخی اخبار حاشیه ای مبنی بر جر و بحث و … را دشمن ریاکار من مطرح می کند و به برخی از جیره خوارانش می دهد تا در رسانه ها منعکس کنند ، در واقع می خواهم بگویم این شایعات کذب را باور نکنید.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)