مرجع خبری پرسپولیسهر چه بيشتر در گذشته‌ها مي‌گرديم، چهره امروز شيث رضايي را كمتر مي‌بينيم. آن روزها، همه چيز فقط حاشيه بود و سركشي و البته در كنارش، كمي هم فوتبال.

 

 روزگار اما در همين دو سال، براي او هزاران بار چرخ خورده. شيث را ديگر نه درگير دعواي كاپيتاني مي‌بينيم و نه رو در روي سرمربي. انگار كه آن «منِ» سركش را در اتاق فراموشي ذهن‌اش به بند كشيده و جز فوتبال و فوتبال، ديگر انديشه‌اي در سر ندارد.

 

همه منتظر بودند بشنوند به بازي با صبا مي‌رسي اما سه‌شنبه حتي تمرين هم نكردي! واقعا همه چيز فقط يك مسموميت بود؟


آن روز 7 صبح بيدار شدم ديدم دارم مي‌لرزم. رفتم بيمارستان، گفتند مسموميت غذايي است. سرم زدم و 5 تا آمپول. آزمايش خون هم دادم و گفتند عفونت هم هست. من هم اجازه گرفتم به جاي تمرين استراحت كنم.

 

 

شايد چشم خورده‌اي!
باور كنيد به خاطر چشم است! از اين كارها مي‌كنند ديگر. براي همين يك سنگ گرفته بودم و هر بازي به بازوي راستم مي‌بستم كه آن هم شكست! فقط اين مصدوميت و مسموميت نيست كه؛ دقيقا بعد از بازي با فولاد در زمين داشتم راه مي‌رفتم كه دوقلوي پايم كش آمد، الان هم اينطوري شده.

پس با اين وضعيت شايد در چند بازي آخر با پرسپوليس نباشي!
نه، از ديروز تمرين كردم. سه‌شنبه هم جراح بيني‌ام اجازه داده بود با تيم تمرين كنم كه مسموم شدم.

در بازي با سايپا همه مي‌گفتند اگر شيث رضايي بود، پرسپوليس آن گل‌ها را نمي‌خورد!
همه به من لطف دارند ولي شرايط جوري نبود كه بتوانم بازي كنم. هرچند مطمئن هستم درآن بازي كادر فني به بهترين‌ها بازي داده بود و حالا از بدشانسي دو گل هم خورديم. آن روز ديگر كاري از دست بچه‌ها برنمي‌آمد. در تبريز هم خودم مي‌خواستم بازي كنم اما علي آقا اجازه نداد.

حالا به بازي با صبا مي‌رسي؟
بله، مي‌رسم. شنبه، يكشنبه و دوشنبه را بدنسازي كردم و گام هم زده‌ام. بدنم آماده است. ديگر از بازي با راه‌آهن در تهران بدتر نيست كه 9 روز تمرين نكرده بودم ولي بازي كردم. تا حالا خدا به من كمك كرده و اميدوارم از اين به بعد هم كمك كند. حالا من مي‌خواهم يك حرفي بزنم.

چه حرفي؟
وقتي شما زودتر ازموعد و روزهايي كه بايد استراحت كني، با بيني شكسته و درحالي كه 14 روز آنتي بيوتيك خورده‌اي مي‌روي سر تمرين يعني چه؟ اين غير از عشق به پرسپوليس، هيچ چيز ديگري نيست.

 
اما شايد اين ريسك برايت پشيماني بياورد!
با شما موافقم. احتمال دارد من اشتباه كنم و ببازيم. قول نمي‌دهم كه بهترين باشم و بايد انتظار هر اشتباهي را از من داشته باشيد. به هرحال من هم يك بازيكنم و تازه سه روز است تمرين‌هايم را شروع كرده‌ام.

نمي‌ترسي روز بازي واقعا اشتباه كني و آن وقت به خاطر همين حرف همه چيز را بيندازند گردن تو؟
مطمئن باشيد من حرفي نمي‌زنم كه به ضررم تمام شود.

پرسپوليس داشت اوج مي‌گرفت كه به سايپا باخت و بعد از آن در تبريز هم نتوانست ببرد. فكر مي‌كني چرا؟
اي بابا ما 8 هفته برده بوديم و فقط بازي با سايپا را باختيم. در فوتبال اين اصلا عجيب نيست.

ولي مشكل فقط نبردن نيست. الان پرسپوليس ديگر خوب هم بازي نمي‌كند!
در فوتبال يك روز خوبي و يك روز نه. نبايد با يك باخت همه چيز را زير سوال برد. به سايپا باختيم چون بد بازي كرده بوديم ولي قرار نيست هميشه اينطور باشد.

حالا پرسپوليس براي گرفتن سهميه ليگ قهرمانان هم مشكل دارد.
همه تيم‌ها مشكل دارند ولي ما تا آخرين لحظه مي‌جنگيم كه سهميه آسيا را بگيريم. غير از آن مگر شما مي‌تواني فوتبال را پيش‌بيني كني؟

پيش‌بيني كه درست نيست اما در اين سه هفته آخر، پرسپوليس بازي‌هاي سخت‌تري دارد!
مگر تا حالا بازي‌هاي‌مان سخت نبوده؟ مگر دربي راحت بود؟ و بازي با مقاومت در شيراز؟ براي ما همه بازي‌ها سخت است نه فقط چندتاي آخر.

خب فكر مي‌كني در اين چند بازي آخر شانس يارتان باشد كه بتوانيد سهميه بگيريد؟
شانس نه، لطف خدا. ان‌شاءالله اگر بنده‌هاي خوبي باشيم و به اندازه كافي زحمت بكشيم، لطف خدا نصيب‌مان مي‌شود و مي‌توانيم حتي بالاتر از سومي ليگ برويم.

در بازي با صبا قرار است چه اتفاقي بيفتد؟
اين بازي خيلي سخت است. صبا هميشه ميل زيادي به بردن دارد و تيم خيلي خوبي هم هست. من خودم يك سال در اين تيم بوده‌ام و خوب مي‌شناسمش ولي انگيزه ما را هم فراموش نكنيد. مي‌خواهيم ببريم و برويم براي قهرماني. اميدوارم بازي هم بازي خوبي بشود و با هواداران، صبا را شكست بدهيم.

اين يك سال حضور در صبا، حساسيت بازي را برايت بيشتر نكرده؟
يك سال يا 10 سال فرقي نمي‌كند. براي من فقط پرسپوليس و شرايطش حساسيت دارد و بس.

فكر مي‌كني دايي جمعه بازي‌ات بدهد؟
نمي‌دانم ولي اميدوارم. گفتم كه بدنم آماده شده اما بايد با ماسك بازي كنم. آن ماسك را هم كه مي‌زنم اصلا نمي‌توانم ببينم!

گفتي بازي با تيم‌هاي ديگر هيچ حساسيتي برايت ندارد اما بعد از صبا، يك بازي سخت‌تر و حساس‌تر داريد با استيل‌آذين و خيلي‌ها دوست دارند بدانند شيث رضايي درباره اين بازي چه مي‌گويد!
آنها حق دارند بدانند. من هم مي‌گويم كه استيل‌آذين تيم خوبي است. كادر فني خوبي دارد و بازيكنانش هم محترم هستند ولي ما محكوم به برد هستيم و مي‌خواهيم 3 امتياز را بگيريم. البته آنها هم براي گرفتن سهميه شانس دارند و اين، بازي را سخت‌تر مي‌كند ولي ما چاره‌اي غير از بردن نداريم.

در اين بازي بايد روبروي كريمي و مهدوي‌كيا و بقيه بازيكناني قرار بگيري كه قبلا در پرسپوليس بوده‌اند. اين، بازي را حساس‌تر نمي‌كند؟
حساسيت‌ها را ما نبايد درست كنيم. كريمي و مهدوي‌كيا از خانواده پرسپوليس هستند و قابل احترام ولي وقتي براي استيل‌آذين بازي مي‌كنند و از آنجا حقوق مي‌گيرند بايد حتي جلوي پرسپوليس هم بهترين بازي‌هايشان را انجام بدهند.

بركناري حميد استيلي چقدر در حساسيت اين بازي تاثير دارد؟
من نمي‌دانم دليلش چه بوده كه او را بركنار كرده‌اند و ربطي هم به من ندارد. فقط مي‌گويم قسمت اين بود كه استيلي جلوي پرسپوليس روي نيمكت ننشيند!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)