پرسپولیس نیوز : درگذشت هادی نوروزی باعث شد تا دوستان و همبازیان او در موردش صحبت های زیادی انجام دهند.

از آنجایی که هادی همیشه یک بازیکن با اخلاق و مردمدار بود، همه از او به نیکی یاد می کردند. مصطفی دنیزلی به عنوان یکی از مربیان هادی نوروزی در مورد کاپیتان فقید سرخ ها صحبت های جالبی می کند.

 مصطفی دنیزلی از شنیدن خبر درگذشت هادی نوروزی به شدت شوکه شد. دنیزلی که باور نمی کرد چنین اتفاقی برای نوروزی افتاده باشد، گمان می کرد که اسیر یک شوخی بی مزه شده است. اما اعتماد او به دوست ایرانی اش باعث شد تا آقا مصطفی ماجرای هادی را باور کند.

دنیزلی پس از کمی مکث جمله هایش را در مورد نوروزی بدین شکل آغاز می کند:" در این شرایط دوست دارم به یک نفر، یک تبریک بزرگ بگویم! دوست دارم به همسر هادی نوروزی به خاطر داشتن چنین همسر و رفیقی تبریک بگویم. هرچند که می دانم او و خانواده هادی در حال حاضر روزهای سختی را می گذرانند اما به آنها به خاطر داشتن هادی تبریک می گویم. نوروزی آنقدر خوب بود که می شنوم در ایران همه به خاطر او ناراحت هستند و این همان نام نیکی است که همه آرزو دارند از خودشان باقی بگذارند."

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد برخوردهایش با هادی در جریان تمرینات و بازی های این تیم چنین می گوید:"هادی نوروزی هیچ وقت در قید و بند پول نبود. هرچند که مسایل مالی برای همه فوتبالی ها مهم بود ولی هادی هیچ وقت در این مورد صحبتی نکرد و من چیزی به یاد نمی آورم. جدا از این ماجرا نوروزی در تمرینات و بازی ها هم یک بازیکن آرام و منضبط بود و من هرگز صدای او را نشنیدم."

صحبت های آقا مصطفی در مورد هادی ادامه دارد:"نوروزی همیشه اول وقت می آمد و هرگز مشکل ساز نبود… هادی هیچ وقت دیر نمی آمد. ولی حیف که این بار زود رفت."

دنیزلی با ناراحتی جمله های پایانی اش را بیان می کند:"همیشه بعد از تمام شدن تمرین هادی یکراست به سراغ زن و بچه اش می رفت. من همیشه حواسم به این جور چیزها بود و می دانستم که او به شدت اهل خانواده است. به عنوان مربی سابق پرسپولیس و یک دوست این ضایعه را به هواداران پرسپولیس و مردم خوب ایران تسلیت می گویم."
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)