پرسپولیس نیوز :  علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران در گفتگویی کوتاه با اسپورت تی وی از بیماری اش و دلیل حضورش در بیمارستان پرده برداشت.

 پروین در مورد دلیل حضور و بستری شدنش در بیمارستان گفت:"خبر بدی که دیروز صبح فوتبال ایران را تکان داد، حال مرا هم دگرگون کرد. در خانه بودم که به یکباره متوجه شدم این بچه فوت شده. دنیا روی سرم خراب شد. حالم دست خودم نبود."

پروین ادامه داد:"هادی یکی از بچه های گل روزگار و پرسپولیس بود. یک بار از او حاشیه و حرف و حدیثی ندیدم. در حالی که کوچکترین بازیکنان پرسپولیس و استقلال زیر ذره بین هستند و کوچکترین خبری از آنها در رسانه ها کلی سروصدا می کند، اما این هادی حتی یک بار هم ندیدم که خبرساز شود یا خبر حاشیه ای از او منتشر شود. همین مسایل و اخلاق خوب اوست که داغم را تازه می کند.خبر فوت او پرسپولیس و فوتبال ایران را دچار شوک کرد، من که جای خود دارم."

اسطوره پرسپولیس ادامه داد:"خیلی دوست داشتم امروز در آزادی بودم و با هادی خداحافظی می کردم، یا حتی شده فردا به بابل میرفتم و در مراسمش شرکت می کردم. اما قادر به انجام این کار نیستم. تمام فکر و ذکرم پیش خانواده هادی است. از خدا می خواهم که به خانواده اش صبر بدهد. چون می دانم جای هادی جای خوبیست."

پروین در مورد نگرانی هواداران پرسپولیس بابت بستری شدنش در بیمارستان چنین گفت:"نه جای نگرانی نیست. همه چیز خوب است. اگر خدا بخواهد ظرف یکی، دو روز آینده مرخص می شوم. من فهمیدم مشکلم کجاست. والیبال و پیاده روی را کم کرده بودم و پشتم باد خورده بود. باید دوباره کار را شروع کنم. به محض اینکه پایم را از اینجا بیرون بگذارم دوباره پیاده روی کرده یا والیبال بازی می کنم."

او اضافه کرد:"فهمیدم عیب کار کجاست. بروم بیرون خودم می شوم دکتر خودم، پیاده روی، استخر و والیبال را به برنامه هایم اضافه می کنم. این دو تا دختر(اشاره به دخترهایش) و همین طور خانمم گفتند که به محرم چیزی باقی نمانده و بهتر است با توجه به مشغله زیادی که در محرم داریم، حالا که بیمارستان هستم یک چکاب کامل هم انجام دهم."

پروین در پایان از هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال که پیگیر وضعیت و بیماری او بودند تشکر و قدردانی ویژه کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)