مهاجم تیم سایپا با اشاره به درگذشت ناگهانی نوروزی گفت: من با هادی رفت‌وآمد خانوادگی داشتم و چهره او مدام مقابل چشمانم است.

رضا نوروزی در خصوص درگذشت کاپیتان پرسپولیس به تسنیم گفت: خیلی ناراحتم و این اتفاق باورکردنی نیست. تمام مردم برای او سنگ‌تمام گذاشتند و حیف بود که چنین فردی را از دست بدهیم. واقعا در شوک هستم.

او ادامه داد: چند روز قبل از فوت هادی او را دیدم. هادی خیلی خوشحال بود که خدا به او دختر داده بود و عاشقانه بچه‌هایش را دوست داشت. فشار و استرس زیادی روی نوروزی وجود داشت و این به‌خاطر شرایط پرسپولیس بود. امسال تیم نتیجه نمی‌گرفت و او به‌عنوان کاپیتان تحت فشار بود.

مهاجم پیشین پرسپولیس عنوان کرد: در این مدت یکسری آدم نان به نرخ روز خور می‌گفتند که بازوبند کاپیتانی، شایسته نوروزی نیست و حرف‌های زیادی در این مورد می‌زدند. هادی مدتی پیش به من گفت که شرایط تیم خوب نیست و به همین دلیل تحت فشار است. او گاهی اوقات حتی اگر خوب هم بازی می‌کرد، ناسزا می‌شنید و من این را دیده بودم. واقعا حالم از این فوتبال به هم می‌خورد.

نوروزی در پایان گفت: باور کنید ما هم به‌اندازه خانواده هادی ناراحت هستیم. یک شب نمی‌شود که خوابش را نبینم. چهره او مدام مقابل چشمان من است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)