پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما کاپیتانی داشتیم که هشت سال در پرسپولیس بود، ولی حاضر نشد پیراهن شماره ۲۴ را عوض کند.

کمال کامیابی‌نیا در خصوص جو تمرینات پرسپولیس در روزهای اخیر و اینکه گفته می‌شود بازیکنان با شرایط نامناسبی تمرین می‌کنند،گفت: این موضوع حقیقت دارد، ولی فکر می‌کنم نسبت به اولین روزی که در غیاب نوروزی تمرین کردیم، شرایط بهتر است. به هر حال ما نمی‌توانیم این داغ را به زودی فراموشی کنیم و وقتی به رختکن می‌آییم با صحنه‌ای مواجه شویم که مقابل کمد هادی، عکس او را زده‌اند. واقعاً تحمل این داغ آسان نیست.

وی در ادامه افزود: اگر هادی برای همیشه مصدوم می‌شد یا به تیم دیگری می‌رفت خیلی چیزها آسان‌تر بود، ولی درگذشت او یک واقعه تلخ بود. هادی کاپیتانی بود که هیچ وقت سر ما داد نزد و همیشه خونسرد بود. او قرار بود برای همسرش ماشین بخرد و من هم در همین مورد با یکی از دوستانم صحبت کردم. آخرین حرفی که با هادی زدم هم راجع به همین مسئله بود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه این گفت‌وگو خاطر نشان کرد: نوروزی در آخرین تمرین زندگی‌اش با پرسپولیس خیلی خوشحال بود و حتی به آرایشگاه رفته بود. در آن تمرین من و محسن مسلمان سر به سر هادی گذاشتیم و به او گفتیم که چه اتفاقی افتاده که اینقدر خوشحال است.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این پرسش که «آیا این اتفاق در نتایج تیم پرسپولیس تأثیرگذار خواهد بود؟»، گفت: شرایط ما سخت است و نمی‌دانیم چه خواهد شد، ولی خیلی زود باید خودمان را جمع‌وجور کنیم. همه در شوک هستیم، اما زندگی ادامه دارد. ما همیشه به یاد هادی خواهیم بود. ما کاپیتانی داشتیم که هشت سال در پرسپولیس بود، ولی حاضر نشد پیراهن شماره ۲۴ را عوض کند.

کامیابی‌نیا درمورد مصدومیت جزئی‌اش در تمرین روز یکشنبه گفت: مشکل خاصی ندارم و فقط به خاطر سفت شدن همیسترینگم تمرین نکردم. این با صلاحدید برانکو بود، ولی مشکل خاصی برای تمرین ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)