پرسپولیس نیوز : مربیان و بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند تمام توان خود را برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به کار بگیرند.

در جلسه‌ای که امروز علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس با بازیکنان و مربیان این تیم داشت بازیکنان پرسپولیس به همراه اعضای کادر فنی خود هم قسم شدند که با همه توان برای قهرمانی بجنگند تا روح مرحوم هادی نوروزی شاد شود.

در این جلسه بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم قسم شدند با همه توان برای قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر بجنگند و تا آخرین توان تلاش کنند تا روح کاپیتان فقیدشان را شاد کنند.

 مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند با انجام برخی اقدامات روحیه افت کرده مربیان و بازیکنان خود را به شرایط ایده‌آلی برسانند.

 مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند با انجام اقداماتی بتوانند روحیه بازیکنانشان را که بعد از فوت مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس افت کرده به شرایط خوبی برگردانند.

در همین راستا قرار است ضیافتی با حضور مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شود و پاداشی هم به بازیکنان تعلق بگیرد تا از نظر روحی کمی شرایط بازیکنان پرسپولیس بهتر شود چراکه این تیم ۹ روز دیگر باید در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صبای قم برود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)