پرسپولیس نیوز :مدیر شرکت امین سیمای کیش گفت: در مورد درآمدزایی و همکاری با پرسپولیس جزییات را از طاهری بپرسید.

علیرضا شیرازی مدیر شرکت امین سیمای کیش ، در مورد اینکه این شرکت حامی مالی باشگاه پرسپولیس شد است، گفت: ما قرار است برای جذب اسپانسر با باشگاه پرسپولیس همکاری کنیم و اینگونه نیست که خودمان حامی مالی مستقل باشگاه باشیم. بلکه برای درآمدزایی و جذب اسپانسر با پرسپولیس همکاری داریم.

وی در مورد اینکه شرکت شبکه سبز حامی مالی پرسپولیس شده، گفت: خیر این شرکت نامش به عنوان امین سیمای کیش تغییر نام داده است و اکنون در درآمدزایی با پرسپولیس همکاری می‌کنیم و همراه اول را هم ما برای باشگاه پرسپولیس جذب کرد‌ه‌ایم.

شیرازی در مورد اینکه طبق جزئیات فاش شده 30 میلیارد اول درآمدزایی به پرسپولیس تعلق می‌گیرد و 30 میلیارد دوم متعلق به شرکت او خواهد بود، گفت: من این جزئیات را تایید نمی‌کنم و بهتر است در مورد جزئیات درآمدزایی از طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس سوال کنید.

وی در مورد اینکه قرار است با استقلال هم همکاری داشته باشند و همراه اول حامی مالی استقلال هم شود، گفت: بله با استقلال هم همکاری خواهیم داشت و همراه اول هم به زودی حامی مالی این باشگاه خواهد شد.

شیرازی در مورد اینکه یک شرکت می‌تواند حامی مالی دو باشگاه در لیگ برتر باشد، گفت: بله مشکلی در این زمینه وجود ندارد مگر در گذشته بانک شهر حامی مالی پرسپولیس و استقلال نبود؟

وی در مورد اینکه چه زمانی قرارداد همکاری با استقلال امضا خواهد شد، گفت: بخشی از کارهای اجرایی با استقلال شروع شده است اما برای عقد قرارداد مسائل داخلی باشگاه باید رفع شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)