مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپوليس استرس زياد را مانع گل شدن ضربه پنالتي‌اش دانست.


شيث رضايي پس از صعود پرسپوليس به فينال جام حذفي عنوان كرد: همانطور كه تصور مي كرديم بازي سختي برابر صبا برگزار كرديم. علي رغم اينكه در زمين نبودم اما دچار استرس شده بودم و هر چه به پايان بازي مي رسيد اين استرس بيشتر مي شد. به همين دليل با توجه به اينكه شرايط خاصي براي من پيش آمده بود شايد عملكرد هميشگي را در دقايقي كه به ميدان آمدم نداشتم.

رضايي درباره از دست دادن ضربه پنالتي اظهار داشت: 20 روز بود كه از بازي هاي رسمي دور بودم و شرايط زدن ضربات پنالتي براي من خاص بود. با وجود اينكه دروازه بان را غافلگير كردم اما متاسفانه توپم به دليل استرس زياد به تير خورد اما حالا ناراحت نيستم چون پرسپوليس به فينال رقابت هاي جام حذفي راه پيدا كرده است.

مدافع پرسپوليس درباره جلوگيري داور از بستن ماسك به صورتش در هنگام ورود به زمين يادآور شد:  نمي دانم داور به چه دليلي به من اجازه ورود به زمين را نداد اما مهم نبود برايم چه اتفاقي مي افتد. اگر لازم مي شد باز هم صورتم را در برابر توپ قرار مي دادم.

رضايي با تقدير از هواداران تاكيد كرد: هنوز كار پرسپوليس تمام نشده است. اميدوارم يار دوازدهم ما كه حضورشان در ديدار برابر صبا مشخص بود ما را فراموش نكنند تا جشن قهرماني را باز هم در كنار آنها بگيريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)