پرسپولیس نیوز : هیات فوتبال خراسان رضوی برنامه ویژه ای برای یادبود دو ورزشکار فقید در نظر دارد.

در فاصله 45 دقیقه تا آغاز بازی سیاه جامگان و پدیده،تصاویری از هادی نوروزی و ریحانه بهشتی در کنار زمین ورزشگاه ثامن قرار گرفته است.

قرار است پیش از آغاز بازی مراسم یادبودی در سوگ این دو ورزشکار برگزار شود.

 

 * با بازگشت امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده به ترکیب اصلی پرسپولیس محسن مسلمان بار دیگر به نیمکت این تیم بازگشت. همچنین علی علیپور  و جری بنسون هم دیگر نیمکت‌نشینان پرسپولیس هستند.

* پیش از خروج تیم پرسپولیس از هتل پارس و حرکت به سمت ورزشگاه ثامن، تعداد زیادی از هواداران و علاقه‌مندان این تیم که حدود 100 نفر می‌شدند مقابل هتل تجمع کرده بودند تا بتوانند بازیکنان پرسپولیس را از نزدیک ببینند و عکس یادگاری بگیرند.

* در مسیر منتهی به ورزشگاه ثامن ترافیک تقریبا سنگینی وجود دارد.

 

* مقابل در هتل پارس مشهد تعدادی از طرفداران پرسپولیس برای ملاقات با بازیکنان این تیم تجمع کرده بودند که بین آنها تعدادی هوادار خانم هم دیده می شد.

*هتل پارس به مناسبت اقامت 24 ساعته تیم پرسپولیس بنری با تصویر کاپیتان فقید این تیم در ورودی هتل نصب کرده و از این طریق به سرخپوشان تهرانی خوش آمد و تسلیت گفته بود.

*در سطح شهر مشهد بیلبوردهای  هیات فوتبال این شهر طرفداران فوتبال را برای تماشای بازی سیاه جامگان مقابل پرسپولیس به ورزشگاه ثامن دعوت کرده است.تصویر برانکو و فرهاد کاظمی در این بنرها به چشم می خورد.

*با وجود این که پرسپولیس در بازی امروز میهمان سیاه جامگان است، تعداد زیادی مینی بوس و اتومبیل با پرچم های قرمز رنگ به طرفد اری از تیم تهرانی با عکس هادی نوروزی به سمت وکیل آباد و ورزشگاه ثامن در حرکت هستند.

*طرفداران سیاه جامگان به مدیرعامل این باشگاه معترض هستند که چرا طرف مدت زمان کوتاهی سه بار سرمربی تیم شان را تغییر داده است.

ترکیب تیم سیاه جامگان برای بازی امروز به شرح زیر مشخص شد: محسن فروزان،تیزرو، حسینی،افراسیابی، کامدار، واسعی، عنایتی، رضا شربتی، علیرضا نقی زاده، حسین زامهران، بهروز افشار فروغی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)