پرسپولیس نیوز :  مالک باشگاه سیاه‌جامگان با برخی از هواداران پرسپولیس درگیر شد.

پیش از آغاز نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان بازیکنان سیاه‌جامگان به همراه اعضای کادرفنی حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* از آغاز نیمه دوم تمام بازیکنان ذخیره پرسپویلس به دستور برانکو پشت نیمکت پرسپولیس بدن‌های خود را گرم کردند.

* اوایل نیمه دوم درگیری لفظی رضا عنایتی و محسن بنگر پیش آمد اما این درگیری خیلی زود به اتمام رسید.

* مچ‌بندی که روی آن شماره هادی نوروزی حک شده، روی دست همه بازیکنان پرسپولیس و جود داشت.

* شیطنت‌های هانی فرزند هادی نوروزی در ورزشگاه ثامن تمامی نداشت به طوری که ورزشگاه دقایق زیادی کاملا تحت تاثیر حرکات او بود. فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس از هواداران این تیم پرچم، بنر هادی نوروزی و عکس پدرش را گرفت و پس از اینکه توسط اقوامش از کنار زمین بیرون برده شد به جایگاه خبرنگاران آمد و برای دقایقی مهمان خبرنگاران بود.

* هواداران پرسپولیس بارها شعار 6 تایی‌ها را سر داد.

* فرشاد احمدزاده پس از اینکه موفق به گلزنی شد به سمت یکی از دوربین‌ها رفت و مچ‌بند هادی نوروزی را نشان داد.

* پس از اینکه احمدزاده گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند با امید عالیشاه خوشحالی معروف واکس زدن کفش را انجام داد.

* بعد از به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس مسئول بلندگوی ورزشگاه ثامن با بی‌رغبتی نام فرشاد احمدزاده را اعلام کرد.

* با اعلام مسئولان ورزشگاه ثامن حدود 18 هزار نفر بازی امروز سیاه‌جامگان و پرسپولیس را تماشا کردند.

* محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان که در جایگاه ویژه تماشاگران نشسته است پس از گل دوم پرسپولیس و هنگامی که یکی دو نفر کنار او مشغول خوشحالی شدند با آنها برای لحظاتی درگیر شد.

* پس از گل دوم پرسپولیس تعداد زیادی از تماشاگران مشغول ترک ورزشگاه ثامن شدند.

*  در شرایطی که مسئول بلندگوی ورزشگاه ثامن پس از گلزنی احمدزاده نام او را با بی‌میلی تمام صدا کرد، هنگامی که تیم سیاه‌جامگان موفق به گلزنی شد با شور و حرارت خاصی نام گلزن سیاه‌جامگان را به زبان آورد. وقتی خبرنگاران این مسئله را جویا شدند اعلام کرد هنگامی که با حرارت نام رامین رضاییان پس از گل اول پرسپولیس اعلام کرده به او ایراد گرفتند و به خاطر همین با بی‌میلی نام احمدزاده را اعلام کرده است.

*  هنگامی که مسئول بلندگوی ورزشگاه به اشتباه وقت اضافه نیمه دوم به جای 3 دقیقه 4 دقیقه اعلام کرد برانکو سریعا به این مسئله واکنش نشان داد.

* در لحظات پایانی بازی هنگامی که ایمان صادقی یک ضربه را مهار کرد رو به هواداران پرسپولیس کرد و از آنها خواست تیمشان را تشویق کنند.

* پس از پایان بازی بازیکنان پرسپولیس از این پیروزی بسیار خوشحال بودند اما برخلاف آنها علی علیپور که فقط در لحظات پایانی به بازی آمد بدون اینکه عکس‌العملی نشان دهد با ناراحتی به رختکن رفت و در شادی بازیکنان پرسپولیس شرکت نکرد.

* بعد از پایان بازی بازیکنان پرسپولیس به سمت هواداران این تیم رفتند و خوشحالی این برد را با آنها تقسیم کردند. در طرف مقابل هم بازیکنان سیاه‌جامگان که از سوی هوادارانشان تشویق می‌شدند به سمت آنها رفتند.

* پس از پایان افراد غیرمسئول زیادی کنار زمین حضور داشتند و مشغول گرفتن عکس سلفی با پرسپولیسی‌ها بودند.

 

 * هنگامی که امید عالیشاه دو مرتبه پیاپی باعث لو رفتن توپ و باعث خطر برای دروازه پرسپولیس شد در اقدامی جالب به دیگر بازیکنان اعتراض کرد که محسن بنگر از او خواست تا دست از اعتراض کردنش بردارد.

* در اواسط نیمه اول درگیری شدیدی در جایگاه ویژه هواداران که زیر جایگاه خبرنگاران بود پیش آمد که این درگیری فیزیکی با دخالت یگان ویژه خاتمه یافت.

*در شرایطی که در دیدارهای گذشته‌ای که در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شد افراد غیرمسئول زیادی به جایگاه خبرنگاران وارد می‌شدند مسئول حراست جایگاه خبرنگاران اجازه نمی‌داد هیچ فرد غیرمسئولی وارد جایگاه شود.

* محمد رضا عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان و سعید رمضانی قائم مقام این باشگاه روی سکوهای تماشاگران نشسته و بازی را تماشا می‌کردند.

* با شروع نیمه اول بازیکنان ذخیره سیاه‌جامگان پشت نیمکت خود مشغول گرم‌کردن شدند.

* فرهاد کاظمی دو مرتبه به عملکرد داور اعتراض داشت.

*تا اواخر نیمه اول همچنان هواداران به ورزشگاه می‌آمدند.

*پس از گلزنی رامین رضائیان و هنگامی که بازیکنان مشغول شادی گل بودند هانی نوروزی قدم زنان به سمت بازیکنان رفت و در شادی پس از گل آنها شرکت کرد، نکته جالب اینجا بود که هنگامی که محسن بنگر و هانی نوروزی با هم دست دادند فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس به شوخی و به شکلی جالب به سمت بنگر لگد پرتاب کرد که این حرکت باعث خنده حاضرین شد.

*در اقدامی جالب مسئول بلندگوی ورزشگاه ثامن در جایگاه خبرنگاران مستقر و از آنجا مسئولیتش را انجام می‌داد.

*هواداران پرسپولیس که از به ثمر رسیدن گل تیمشان خوشحال بودند چندین بار در ورزشگاه موج مکزیکی راه انداختند. آنها همچنین ضمن تشویق این تیم علیه استقلال نیز شعار سردادند.

*محسن بنگر کاپیتان امروز پرسپولیس روی بازوبند اصلی که به بازو داشت یک بازوبند که شماره هادی نوروزی روی آن حک شده بود را بسته بود.

* در بین دو نیمه هانی نوروزی با بازیکنان ذخیره پرسپولیس گرم می‌کرد و در این بین برخی از جانبازان و افراد کنار زمین با وی عکس یادگاری می گرفتند.

 

* مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس پس از تعویض به سمت فنایی ناظر بازی رفته و نسبت به کارت زردی که از داور گرفت اعتراض کرد. او معتقد بود که بر رویش خطای پنالتی صورت گرفته است.

* علی علیپور مهاجم تعویضی پرسپولیس قبل از رفتن به زمین مسابقه از فرهاد کاظمی سرمربی حریف رخصت گرفت.

* پس از پایان مسابقه مربیان پرسپولیس به نشانه خوشحالی دور هم جمع شده و یکدیگر را در آغوش گرفتند. همچنین فرهاد کاظمی سرمربی تیم مشهدی به سمت برانکو رفته و به او خسته نباشید گفت.

* کریم باقری مربی پرسپولیس در پایان مسابقه به زمین بازی رفته و به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید گفت. ضمن اینکه فرهاد کاظمی نیز که به عملکرد بازیکنانش معترض بود در این خصوص انتقاداتی را به آنها مطرح کرد.

* برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان که با برد پرسپولیسی‌ها همراه بود به زمین مسابقه رفته و تمام بازیکنان را در آغوش گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس در پایان مسابقه به سمت هواداران رفته و ضمن تشکر از آنها برایشان دست تکان دادند.

* رامین رضائیان مدافع پرسپولیس بعد از مسابقه به سمت کادر فنی سیاه‌جامگان رفته و با آنها خوش و بش کرد.

این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)