پرسپولیس نیوز : روانشناس پیشین پرسپولیس گفت: به نظر من حضور مداوم هانی نوروزی در ورزشگاه و در کنار اعضای تیم به او لطمه می زند.

مهدی خانبانی اظهار داشت: من شخصا مخالف این هستم که سیر تحولی روحی و شخصیتی هانی به عنوان یک کودک آسیب ببیند. اتفاقا در این ارتباط رضا نورمحمدی هم با من تماس داشت و می خواست بداند بهترین تصمیم برای پسر مرحوم هادی نوروزی چیست؟ از نظر من هر بچه ای در هر سنی باید با همان رده سنی و مسایل همان دوره از زندگی روبه رو شود وقتی این مساله رعایت نشود مدل توقعات و انتظارات او تغییر می کند. حضور در بازی ها روی نیمکت برای هانی توقعاتی ایجاد می کند که مناسب شرایط سنی او نیست واگر روزی ازاین فضا دور شود و اطراف او کاملا خلوت شود دچار افسردگی خواهد شد که متاسفانه در بچه ها رو به افزایش است. از این جهت اعتقاد دارم نباید او را به شکل ناگهانی هم کنار گذاشت.

وی ادامه داد: هادی نوروزی از آن دسته پدرهایی بود که خیلی بچه ها را دوست داشت و حساسیت زیادی هم روی مسایل تربیتی ، شخصیتی و روانی آنها داشت. در مقطعی که در پرسپولیس بودم و هنوز هانا دخترش به دنیا نیامده بود از من زیاد سوال می کرد و حتی کتاب هایی را در اختیارش گذاشتم. قطعا جای خالی چنین پدری بیشتر هم احساس می شود و این خیلی خوب بود که بچه های تیم و دیگران بعد از این حادثه دور هانی را گرفتند. ولی از اینجا به بعد هم باید خیلی مراقب بود.

خانبانی خاطرنشان کرد: به نظرم حضور در تمرین جایگزین خوبی باشد. می توانند یک صندلی که نامش هم روی آن درج شده باشد برایش در نظر بگیرند و رفته رفته فاصله حضور هانی در تمرینات بیشتر شود. برگشت هانی به شرایط عادی زندگی باید یک شیب  ملایم داشته باشد. به هرحال او پدرش را از دست داده است و هیچ چیز و هیچ کس جای پدر و مادر را برای آدم پر نمی کند. طبیعی است که او سختی هایی بکشد، ولی این اتفاق باید روی دهد تا او بزرگ شود. هر انسانی با محدودیت های خاص خودش روبه رو است و در گذر از این سختی ها به توانمندی ها و مهارت های لازم دست پیدا می کند. برای هانی با این شرایط سنی بهترین چیز حضور در  جمع هم سن و سالان و مدرسه است. اینکه در خانه به تکالیفش برسد و البته مثل هر بچه دیگری می تواند ورزش را هم در کنار تحصیل داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)