مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي شيري مدافع مياني پرسپوليس كه نمايش قابل قبولي مقابل صبا داشت، درباره اين مسابقه و صعود تيمش به فينال مي‌گويد: صبا يكي از تيم‌هاي خوب ليگ است و در بازي‌هاي قبلي‌اش اين نكته را ثابت كرده بود.

 

آنها هم مثل پرسپوليس مدعي كسب جام حذفي بودند و انگيزه بالايي براي برد داشتند ولي ما دنبال هدفمان بوديم، با انگيزه تمرين كرديم و كاملا آماده اين مسابقه بوديم اما در طول بازي نتوانستيم از موقعيت‌هايمان استفاده كنيم، به خاطر همين، كار به پنالتي كشيد اما در اين ضربات شانس با ما همراه بود و برنده شديم.

شيري مي‌گويد: «اگر پرسپوليس استحقاق برد را نداشت، صعود نمي كرد. ما در 90 دقيقه بايد كار را تمام مي‌كرديم اما بدشانس بوديم.»

وي درباره انتقادهايي كه به كيفيت بازي پرسپوليس مي‌شود، مي‌گويد:

 

 

«حتما همه بازي‌هاي رئال و بارسا را مي‌بينند كه توقع‌شان بالا رفته. درست است كه توقع از پرسپوليس زياد است و همه دنبال بازي خوب هستند ولي فكر كنم ما هم بازي خوبي به نمايش گذاشتيم و فقط از موقعيت‌هايمان استفاده نكرديم.»

 

شيري درباره پنالتي‌ها مي‌گويد: «قرار بود در ضربات پنالتي تك به تك من هم پنالتي بزنم اما نوبت به من نرسيد ولي خب كاملا آماده بودم.»

مدافع شيرازي قرمزها كه براي استراحت به شهر خود سفر كرده درباره گسترش فولاد و رويارويي با اين تيم در فينال مي‌گويد: «تيمي كه ذوب‌آهن را شكست داده حتما فاكتورهايي دارد كه اين كار مهم را انجام داده. گسترش فولاد بازي‌هاي خوبي انجام داده و بيهوده تا فينال بالا نيامده. ما هم نبايد آنها را دست‌كم بگيريم. ما بايد هر دو بازي رفت و برگشت را ببريم تا به هدفي كه استحقاقش را داريم، برسيم. به نظر من فرقي ندارد كه بازي رفت در تهران باشد يا تبريز چون در هر دو بازي بايد برنده باشيم. البته اكثرا دوست دارند بازي رفت در خانه حريف انجام شود، اگر اينطور شود كه همه چيز آماده است براي قهرماني.»

شيري كه يك سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد، درباره نمايش خوب خط دفاعي و خودش مقابل صبا مي‌گويد: «در بازي قبل هم ما 4 نفر كنار يكديگر بازي كرديم و يك مقدار هماهنگ‌تر بوديم، دستوراتي كه داشتيم را كامل رعايت كرديم و تا لحظه آخر تمركز داشتيم تا گل نخوريم و عملكرد قابل قبولي ارائه داديم. خودم هم براي اين بازي چه از نظر روحي و چه از نظر بدني آماده بودم و بايد خودمان را در اين بازي نشان مي‌داديم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)