مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

*براي از بين بردن حساسيت‌هاي خاص تقابل پرسپوليس و استيل‌آذين، حبيب كاشاني اعلام كرده كه پيروزي در اين بازي پاداش ويژه‌اي ندارد و در صورت برد، بازيكنان همان 400 هزار تومان هميشگي را مي‌گيرند.


*براي توضيح درباره آنچه در تمرين شنبه اتفاق افتاد و شعار عليه عابدزاده د، ليدرهاي پرسپوليس ديروز به باشگاه احضار و بابت كوتاهي‌شان توبيخ شدند.

 


*برخلاف آنچه درباره مبلغ 400 ميليوني قرارداد تازه كريم باقري با باشگاه شنيده شده، هنوز مبلغي براي اين قرارداد يكساله تعيين نشده اما باشگاه قصد دارد مبلغي را كه به عنوان سقف در نظر گرفته بابت اين قرارداد به كاپيتان بپردازد.

 


فيلم چند بازيكن برزيلي در اختيار دايي قرار گرفته تا در صورت تاييد يكي از آنها انتخاب و سرخپوش شود. حسين عبدي به نمايندگي از باشگاه سفري به برزيل خواهد داشت تا عملكرد بازيكن منتخب دايي را از نزديك ارزيابي كند.


در جواب اطلاعيه شركت توزيع نيروي برق تهران درباره قطع برق ورزشگاه آزادي در جريان بازي پرسپوليس- صبا، مسوولان ورزشگاه آزادي تكذيبيه‌اي را صادر كرده و مدعي شدند كه اظهار نظر غيرمستدل اين شركت مبني بر وجود اشكال در شبكه داخلي ورزشگاه را ناشي از عدم اشراف به مسائل داخلي ورزشگاه عنوان كردند.


شيث رضايي، حسين بادامكي، عادل كلاه‌كج و ابراهيم شكوري 4 بازيكن تك‌اخطاره پرسپوليس هستند كه درصورت دريافت كارت زرد در بازي رفت با گسترش فولاد، از حضور در بازي برگشت فينال جام حذفي محروم خواهند شد.

حقیقی گفت :سال آینده هم قرمز پوش هستم / نمی دانم چرا فردوسی پور مسائل را کش می دهد!

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام كرد : پس از بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال از سفر، موضوع توهین به وی در یكی از نشریه های ورزشی را پیگیری خواهم كرد

عزیزالله محمدی درباره برگزاری دیدارهای فینال جام حذفی گفت: قرعه‌كشی بازی نهایی چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد و اگر بازی رفت در تبریز برگزار شود روز 24 اردیبهشت را در نظر گرفتیم اما اگر این بازی در تهران برگزار شود به دلیل بازی تیم استقلال تهران در مرحله بعدی رقابت‌های لیگ آسیا بازی رفت فینال جام حذفی در روز 23 اردیبهشت برگزار خواهد شد. عزیز محمدی افزود ، روز سوم خرداد را هم برای برگزاری بازی‌ نهایی و انجام مراسم پایانی در نظر گرفته‌ایم.

رئیس سازمان لیگ در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد هیات مدیره سابق پرسپولیس به ناظران AFC معرفی شدند.

پزشك تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کریم باقری به دلیل مصدومیت به دیدار برابر استیل آذین نمی رسد.

سرمربی سابق استیل آذین بعد از دیدار پرسپولیس مقابل صبا که به پیروزی سرخپوشان و صعود آنها به فینال جام حذفی منجر شد. طی تماسی با حبیب کاشانی این پیروزی را به او تبریک گفت و برای پرسپولیس در فینال جام حذفی آرزوی موفقیت و قهرمانی کرد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که 80 میلیون تومان طلب آرفی را تا آخر فصل به وی پرداخت خواهند کرد.

تمرینات پرسپولیس بعد از تعطیلات 2 روزه از فردا در 2 نوبت پیگیری خواهد شد.

حسین عبدی”  اظهارداشت: هیچ تیمی در بازیهای جام‌حذفی حاشیه امنیت ندارد اما در دیدار با گسترش فولاد چون بازی به طور رفت و برگشت برگزار می‌شود فرصت خوبی برای ما است که بتوانیم قهرمان شویم اما در فینال هیچ تیمی حق ریسک ندارد و ما نباید بی‌گذار به آب بزنیم.

صبح امروز حبیب کاشانی و علی دایی در استودیوی ضبط صدا داریوش خواجه نوری حاضر شده و همچون سایر سرخپوشان و پیشکسوتان این تیم برای پرسپولیس خواندند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که قرار است یازدهم اردیبهشت به تهران سفر کنند ، بازی پرسپولیس و استیل آذین را از نزدیک و در ورزشگاه آزادی تماشا می کنند.

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)