پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت: دوست داشتم دیروز با برد هوادارانم را خوشحال کنم ولی این امر میسر نشد.

برانکو ایوانکوویچ درباره دربی 81 اظهار داشت: دیروز هواداران بازی زیبا و پرشوری را شاهد بودند. در دقایق پایانی توانستیم بازی را مساوی کنیم. از تمامی شاگردانم تشکر می کنم ولی اگر دقت امید عالیشاه و احمد نورالهی کمی بیشتر بود ما الان باید عدد 4 را نشان میدادیم و با اختلاف سه گل یا چهار گل برنده بازی می شدیم.

وی درمورد اینکه بعضی از هواداران به او لقب پرفسور دربی را داده اند گفت: لقب و این گونه مسائل مهم نیست. مهمتر از همه نتیجه گرفتن در لیگ و مسابقه است. خیلی ها لقب های زیادی داشته اند ولی نتوانسته اند در آخر فصل برای تیم شان نتیجه لازم را کسب کنند و جامی بیاورند. من از هواداران تشکر می کنم که به من محبت دارند ولی هدف من در لیگ بالاتر از این می باشد. دوست داشتم دیروز با برد هوادارانم را خوشحال کنم ولی این امر میسر نشد. امیدوارم در بازی های آینده و همین طور با قهرمانی در لیگ بتوانیم آنها را خوشحال کنیم. از همه تماشاگران که دیروز تا آخرین ثانیه من و بازیکنان را مورد تشویق و حمایت قرار دادند تشکر می کنم.

وی درباره اعتراض بازیکنان و کادر فنی استقلال به داوری گفت: من نمیدانم این اعتراض به خاطر چیست. اگر فیلم بازی را ببینید و در لحظات پایانی بازی می فهمید که چقدر وقت تلف شده باید گرفته می شد که داور هم به درستی آن را اجرا کرد. در همان وقت های اضافه بعد از 90 دقیقه نیز دروازه بان تیم استقلال دو بار دچار مصدومیت شد که پزشک تیم بالای سر او آمد.

برانکو در این باره که مجید صالح عنوان کرده وقت بازی را با کورنومتر شخصی اندازه گیری کرده است و داور اضافه تر زمان را محاسبه کرده گفت: داور این وقت ها را نیز محاسبه کرده بود و به نظر من مشکلی در این نبوده که آنها این قدر اعتراض میکنند. ما باید در همان نیمه اول برنده بازی می شدیم که این حرف ها پیش نیاید. در پایان باز هم از هواداران که تا آخرین ثانیه های بازی صبر کردند و تیم شان را تشویق کردند و در زیر بارش باران فقط به تشویق بازیکنان و تیم شان پرداختند تشکر می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)