مرجع خبری پرسپولیس : تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس :


بعد از دو روز استراحت، تمرين‌هاي پرسپوليس از امروز در دو نوبت پيگيري مي‌شود. سرخ‌ها امروز و فردا را در دو نوبت صبح و عصر تمرين مي‌كنند و سه روز باقي مانده تا بازي استيل‌آذين را تنها در يك نوبت.

ميثم بائو براي گرفتن طلب 50 ميليوني‌اش از ابومسلم ديروز به كميته انضباطي فدراسيون رفت و قول گرفت كه پولش تا يك هفته ديگر از سوي باشگاه مشهدي پرداخت شود.

در تماسي كه مسوولان باشگاه با علي پروين داشتند، او مصاحبه‌هايي كه از قول خودش عليه حبيب كاشاني و باشگاه پرسپوليس چاپ شده بود را تكذيب كرد.

 

* حميد استيلي كه به تازگي از سرمربيگري استيل‌آذين بركنار شده، بعد از پيروزي پرسپوليس برابر صبا، فيناليست شدن سرخ‌ها را در تماسي تلفني به حبيب كاشاني تبريك گفت. ناگفته نماند كه حميد استيلي و سعيد عزيزيان قرار است تماشاگران ويژه بازي پرسپوليس- استيل‌آذين باشند.

* براي ارزيابي امكانات باشگاه‌هاي ايراني، نماينده‌هاي AFC روز شنبه به تهران مي‌آيند و در اولين بازديد، ميهمان باشگاه پرسپوليس خواهند بود. آنها روز شنبه از ساختمان اداري باشگاه ديدن مي‌كنند و بعد براي ارزيابي امكانات تمريني به درفشي‌فر مي‌روند. ورزشگاه آزادي هم كه به عنوان ميزبان بازي‌هاي خانگي پرسپوليس معرفي شده روز يكشنبه و در جريان بازي با استيل‌آذين مورد بازديد قرار خواهد گرفت.

*بازيكنان شهرستاني پرسپوليس براي حضور در دور جديد تمرين‌ها، ديشب خودشان را به تهران رساندند. براي استفاده از تعطيلي دو روزه و استراحت، مجتبي شيري به شيراز رفته بود، سپهر و جلال اكبري مسافر اصفهان بودند، عادل به اهواز سفر كرده بود و بادامكي هم به مشهد. هوار هم اگرچه در تهران نماند اما به جاي سفر به عراق، راهي شهرهاي شمالي شد كه همه اين بازيكنان تا ديشب خود را به تهران رساندند.

*تياگو فراگا شايعه مذاكره‌اش با مسوولان ذوب‌آهن براي انتقال به اين تيم اصفهاني را رد كرد.

 

* کارشناس داوری فوتبال کشور گفت با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار نیمه نهایی جام حذفی سه بازیکن تیم صبای قم باید از زمین مسابقه اخراج می شد.

 

* سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: تا وقتي كه من در پرسپوليس هستم به هيچ فردي اجازه نمي‌دهم به احمدرضا عابدزاده بي‌احترامي كند.

 

* برخلاف اینکه گفته می‌شد نبی‌الله باقریها به خاطر مصاحبه‌ای که انجام داده بود از سوی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار شده باشگاه این خبر را تکذیب کرد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)